וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיוארט אייזנשטאט, סגן שר האוצר לשעבר בממשל קלינטון, הצטרף כחבר דירקטוריון בתמיר פישמן

עינב בן יהודה

20.10.2002 / 12:18

הדירקטוריון, שהחל לפעול בימים אלה, יתמקד בפיתוח הפעילות העסקית ויצירת קשרים בארץ ובחו"ל, קביעת אסטרטגיה כללית ויצירת מוצרים חדשים



דני פישמן ואלדד תמיר, מנכ"לים משותפים של בית ההשקעות תמיר פישמן, הודיעו היום על הקמת דירקטוריון מייעץ אסטרטגי לחברה בארה"ב ובישראל.



הדירקטוריון, שהחל לפעול בימים אלה, יתמקד בפיתוח הפעילות העסקית ויצירת קשרים בארץ ובחו"ל, קביעת אסטרטגיה כללית ויצירת מוצרים חדשים לטובת קשת לקוחותיו של בית ההשקעות.



על חברי הדירקטוריון נמנה עו"ד סטיוארט אייזנשטאט, מי שהיה סגן שר האוצר האמריקאי בממשלו של ביל קלינטון. אייזנשטאט משמש כיום כשותף ויו"ר קשרים בינלאומיים של משרד עו"ד קובינגטון בוושינגטון. בעבר מילא אייזנשטאט שורה של תפקידים בממשל האמריקאי, ביניהם יו"ר הוועדה למלחמה בהלבנת כספים, ושימש שגריר ארה"ב לאיחוד האירופי.



בנוסף יכהנו כחברי הדירקטוריון פרופסור אמיר ברנע ואורי בר נר. ברנע משמש כיום כדיקן המרכז הבינתחומי בהרצליה, ודירקטור במגדל. כמו כן משמש ברנע כחבר בוועדה המייעצת לפיקוח על הבנקים וכחבר בוועדת הרשות לני"ע לגילוי נאות. ברנע שותף בחברת זינגר ברנע, אשר החברה הבת שלה לניהול תיקים מוזגה עם חברת ניהול התיקים של תמיר פישמן לפני כ-3.5 שנים.



אורי בר נר שימש בעבר כשגריר ישראל בטורקיה, קונסול כללי בשיקגו, וסמנכ"ל משרד החוץ. בעבר כיהן בר נר כסמנכ"ל בקופ"ח כללית.



מתמיר פישמן נמסר כי בשבועות הקרובים יצטרפו לדירקטוריון אנשי עסקים מובילים מארה"ב ומישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully