וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בוגרים: מי הגיע לחגיגות ה-60 של אוניברסיטת תל אביב?

8.6.2016 / 13:41

אלפי משתתפים מתוך 170 אלף בוגרים מאז יומה הראשון של אוניברסיטת תל אביב הגיעו לחגוג את יום היווסדה ה-60 בכירים ומפורסמים הגיעו מכל קצוות המשק לתת כבוד ולהתרפק על העבר. גם אנחנו היינו שם

אתר רשמי

עורכי דין בכירים, בנקאים, שחקני קולנוע ותיאטרון, מנכ"לים של החברות הגדולות במשק ואפילו שופט ביהמ"ש העליון – כמעט כולם התייצבו לחגיגות יום הולדת 60 לאחד ממוסדות האקדמיה המובילים בישראל, אוניברסיטת תל אביב, שבאותה הזדמנות השיקה את ארגון הבוגרים החדש שמונה מעל 50 אלף חברים.

מתוך 170 אלף בוגרי האוניברסיטה מכל הזמנים, זרמו לרחבת הקמפוס המיתולוגי אלפי אורחים, ראשית כדי להיפגש ולהעלות זיכרונות משותפים ושנית, כדי לצפות במופעי מוסיקה של האמנים שלום חנוך, אביב גפן, נינט טייב ועוד.

חלק מהבוגרים לא התאפק ומיהר להתרפק על מדשאות הקמפוס כזכר לימים בהם העבירו את זמנם כסטודנטים.

ידעתי שזה הולך להיות גדול אבל לא שיערתי כמה גדול", החמיא נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' יוסף קלפטר, למארגני האירוע, בו נכחו בין השאר, שופט בית המשפט העליון ד"ר יורם דנציגר, עו"ד תמיר גילת יו"ר הקרן לחקר הסרטן, יגאל לנדאו מבעלי רציו ובנק איגוד, יו"ר הכפר השיקומי עלה וחתן פרס ישראל 2016 אלוף (במיל') דורון אלמוג, אמיר אייל יו"ר קבוצת ההשקעות אינפינטי, השחקנים דביר בנדק, לימור גולדשטיין ועוד.

מנהלת ארגון בוגרי האוניברסיטה, סיגלית בן חיון, אמרה כי בכוונתה להגדיל את קהילת הבוגרים שנמצאים בקשר מול האוניברסיטה. "לפני שנה היינו בקשר עם 20 אלף בוגרים והיום אנחנו עם יותר מ-50 אלף בוגרים. בעקבות האירוע אנו רוצים להיות בקשר בתוך שנה עם 10 אלפים בוגרים נוספים, כי קהילה פעילה גדולה יותר היא בעלת יכולת השפעה חברתית גדולה יותר".

וואלה! NEWS בשיתוף ארגון הבוגרים של אונ' תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully