וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמול עשוי להצטרף לפולאר וד.י.ג ברכישת רשת תחנות דלק בארה"ב

אמיר טייג

20.10.2002 / 14:49

גמול הודיע כי הוא מנהל מו"מ להשתלבות בעסקה לרכישת פאס מארט האמריקאית, הנמצאת בהסדר נושים

בית ההשקעות גמול הודיע היום כי הוא מנהל מגעים להצטרף לעסקה של פולאר וד.י.ג לרכישת רשת של 169 תחנות דלק וחנויות נוחות בארה"ב. ביום חמישי הודיעו פולאר השקעות, הנמנית על קבוצת שרפ"ק, וחברת ד.י.ג הנמנית על קבוצת מרלז, כי ירכשו מרשת פאס מארט האמריקאית, הנמצאת בהסדר נושים, עד 169 תחנות דלק וחנויות נוחות בתמורה לסכום של עד 39 מיליון דולר.

לשם העסקה, הקימו פולאר וד.י.ג חברה משותפת בה הם מחזיקים בחלקים שווים, וזו העמידה לשם ביצוע העסקה סך של 2 מיליון דולר כדמי רצינות. בית המשפט בארה"ב אישר כבר את ביצוע העסקה עם החברה המשותפת, והשלמתה מותנית בבדיקת נאותות.

יצוין, כי לפני למעלה מ-4 חודשים דיווחה ד.י.ג כי יחד עם פולאר וסונול, שבשליטת גרנית הכרמל, הן נמצאות בתהליך בדיקה של רכישת חברת הדלק האמריקאית פאס מארט (Fas Mart) בתמורה לסכום של 100-150 מיליון דולר. מאז פרשה סונול מן הקבוצה ובשלב זה שוקלות פולאר וד.י.ג להתקשר עם גורם נוסף שישתלב בעסקה - ככול הנראה, בית ההשקעות גמול. בנוסף, מוביל גמול גם קבוצת משקיעים שתתמודד על רכישת הריבוע הכחול, הרשת הקמעונאית השנייה בגודלה בישראל.

גמול נמצא בשליטת משפחת טראמפ האמריקאית, ועוסק בשנים האחרונות, מאז נרכשה השליטה בו מקרן מבטחים, כזרוע ההשקעות של משפחת טראמפ בישראל. לאחרונה הודיע גמול כי הוא מנהל משא ומתן לרכישת אחזקות קרן פימי באלרן השקעות של משפחת דנקנר תמורת 8 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully