וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבמ מחפשת בישראל טכנולוגיות אלחוט, אבטחה וניהול לשילוב בשרת האינטרנט WebSphere

בעז בבאי

20.10.2002 / 17:23

הטכנולוגיות החדשות מתמקדות בתחום השימוש במכשירי קצה מגוונים, שאינם מחשבים אישיים



חברת המחשבים האמריקאית, יבמ , מחפשת בישראל טכנולוגיות בתחומי אלחוט, אבטחה וניהול מערכות - על מנת לשלבן במסגרת חבילת שרת האינטרנט שלה, WebSphere; כך אמרה ג'וסלין אטאל, סגן נשיא ביבמ, שביקרה בסוף השבוע שעבר בישראל.



החיפוש יתבצע באמצעות החטיבה הגלובלית לטכנולוגיה (GTU) ביבמ ישראל, המנוהלת על ידי גבי טל. יבמ ישראל חתמה לאחרונה על הסכמי שיתוף פעולה עם 19 חברות טכנולוגיה ישראליות, בהם קשיו, סינטק מדיה ורג'יסיופט, כדי לסייע להן בשיווק הפתרונות והמוצרים שלהן בחו"ל, הצגתם ללקוחות החברה ברחבי העולם ושילובם בפתרונות של יבמ.



תשומת הלב של יבמ בחיפוש הטכנולוגיות החדשות, המיועדות להשלים את שרת האינטרנט שלה, מתמקדת בתחום השימוש במכשירי קצה מגוונים, שאינם מחשבים אישיים. תחום נוסף ההולך ומתפתח הוא זה של המטא-נתונים (Meta Data), מידע אודות הנתונים עצמם, המאפשר לייעל את הטיפול בהם ואת הפצתם.



אטאל היתה הדוברת המרכזית בכנס שערכה חטיבת התוכנה של יבמ ישראל, שהתמקד בחידושים האחרונים בשרת יישומי האינטרנט של יבמ.



שרת האינטרנט של יבמ WebShpere מבוסס על שפת ג'אווה המאפשרת את הרצתו על גבי מגוון רחב של פלטפורמות ומערכות הפעלה. מול חבילת השרת הזאת, מציעה מיקרוסופט את NET. אטאל מעריכה כי השוק מתחלק לשלושה חלקים דומים בגדלם: שליש משתמש בג'אווה בלבד, שליש בכלים של מיקרוסופט ושליש בסביבה מעורבת. לדבריה, הארכיטקטורה של יבמ מתאימה במיוחד לארגונים החיים בסביבה משולבת של מערכות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully