וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי יגיע לביוטי סיטי הקרוב של סופר-פארם?

רונית מטיאס

15.6.2016 / 13:13

איזו מסיבה נערכה על גג מרכז הירידים, למי בישל אסף גרניט, איזו בשורה מביא דוד פתאל

פרידה מתוקה

אמיר חייק ומירית בכר. רונית מטיאס,
אמיר חייק ומירית בכר/רונית מטיאס

על גג ביתן 2 במרכז הירידים בתל-אביב, נערכה מסיבת פרידה מעו"ד מירית בכר, מנכ"לית מרכז הירידים. בכר סיפרה על 9 שנות עבודה מתוכן 4 שנים כמנכ"לית, התנצלה בפני משפחתה על שעות ההיעדרות והבטיחה שעכשיו תפצה אותם. המוזמנים נהנו מדוכני פירות, עוגות, חטיפים ושלגונים. מנחם ליבה, מנכ"ל עיריית תל-אביב, וחוה בר-שי, יו"ר דירקטוריון החברה, שיבחו את בכר על השלמת פרויקט הדגל של מרכז הירידים – השקת ביתן 2, והיא הוחמאה על הישגיה ועל שהשאירה חברה רווחית, איתנה ומתפתחת.

עופר זקס ורמזי גבאי. שי שבירו,
עופר זקס ורמזי גבאי/שי שבירו

בנפרדים: עופר זקס, מנכ"ל מכון הייצוא; רמזי גבאי, יו"ר מכון היצוא; גידי שמרלינג, דובר עיריית תל-אביב; גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר; צבי ימיני, יו"ר דירקטוריון שנקר; שרון קרן, מנכ"ל מי-אביבים; נדב גרינשפן, מנכ"ל היכלי הספורט; עודד גבולי, מהנדס העירייה; אורי ענבר, מנכ"ל ניצן ענבר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סוהו בתל-אביב

איציק המל ורוית רביב. רונית מטיאס,
איציק המל ורוית רביב/רונית מטיאס

דוד פתאל לא נח לרגע. בעוד כשבוע יפתח את מלון ניקס תל-אביב הפועל כרגע באופן חלקי. ניקס (אלת הלילה), הוא מלון קונספט אורבני שנבנה במקום בו שכן בית אמות, האדריכל ארי שאלתיאל, הפך את בניין המשרדים לבית-מלון לצעירים ואנשי עסקים בהשקעה של 80 מיליון שקל. ראובן אלקס, מנכ"ל מלונות פתאל אמר שזהו מלון תל-אביבי המתמזג באווירה הבינלאומית באופי ניו-יורקי. רוית רביב, מנכ"לית אשכול מלונות בוטיק תל-אביב אמרה כי מדובר במלון בילויים המייצר אווירה עסקית נכונה, ופונה לאנשים המודעים לעצמם, עוסקים בספורט, ומקפידים על תזונה ואורח חיים בריא. איציק המל, מבעלי מסעדת "מסה", יפתח במקום את מסעדת "קלאש".

יופי של עיר

הרצליה אשכנזי, דני לוזון, מוטי רייפ, גלי ברגר, ניצן לביא ועופר לוי. אלירן אביטל,
הרצליה אשכנזי, דני לוזון, מוטי רייפ, גלי ברגר, ניצן לביא ועופר לוי/אלירן אביטל

הכינו את המלתחה. בתחילת יולי, תפתח סופר-פארם את ביוטי סיטי 2016. לכבוד המעמד, התכנסו דני לוזון, משנה למנכל סופר-פארם; ניצן לביא, המנכ"ל; עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר; הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק סחר לקוסמטיקה וסגנה חזי חממה; המפיק מוטי רייפ; מעצב השיער מישל מרסייה שפיתפ מברשת עם הרשת; וגלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן סופר-פארם, רגע לפני הלידה שלה, שספרה כי השנה האירוע יהיה בסימן עולם תוכן עשיר לנשים ויכלול הרצאות ופאנלים במגוון נושאים. בפאנלים ישתתפו מיקי חיימוביץ', דנה וייס, עדינה בר-שלום, לוסי אהריש, צופית גרנט, ליהיא לפיד, פאולה רוזנברג, ועוד. יערכו אירועים סגורים למוזמנים כמו תצוגות של אלי טהרי, המעצב הישראלי מהמצליחים בעולם שיגיע לישראל; אלון ליבנה ושי שלום, במחווה לגרייס קלי ואודרי הפבורן; מעצבי אופנה שיעצבו שמלות בהשראת בקבוקי בושם אייקונים, ותצוגת בגדי ים לנשים שמידתם מעל 38. במקום תוקם חנות פופ-אפ של מותגי טיפוח ויופי.

חגיגה במטבח

ערן סייג ואסף גרניט. רונית מטיאס,
ערן סייג ואסף גרניט/רונית מטיאס

ערן סייג, מבעלי קבוצת סמגל, השיק בהרצליה פיתוח, את 'סמגל קונספט'-מרכז תצוגה למטבחי העל של החברה. המוזמנים נהנו מארוחת ערב של השף אסף גרניט שהוגשה בחללי האולם, ובהמשך נערך ברחבת המרכז הפנינג באווירת מחניודה, עם מזנוני אוכל ומוסיקה. את מרכז התצוגה המחודש עיצב המעצב דניאל חסון, שנכנס לראשונה לתחום עיצוב חללי מטבח, ואותגר לעצב מרכז תצוגה עם אזורים אינטימיים ואקוסטיים לנוחות המעצבים במקום. המרכז משתרע על שטח של 500 מ"ר ובפתיחתו המחודשת הושקעו כ- 2.4 מיליון שקלים.

גבי דן, גיא בלושינסקי, שרלי דן, דנה בלושינסקי, דפנה שחר. רונית מטיאס,
גבי דן, גיא בלושינסקי, שרלי דן, דנה בלושינסקי, דפנה שחר/רונית מטיאס
חני נחמיאס ונסטור סנדיק. רונית מטיאס,
חני נחמיאס ונסטור סנדיק/רונית מטיאס

הכל זהב

שרון רוזנברג,  אריק שיבק, עדן הופמן, גיל גזית. עודד קרני,
שרון רוזנברג, אריק שיבק, עדן הופמן, גיל גזית/עודד קרני

עדן הופמן, סמנכ"לית ה.שטרן, ארחה את שחקני מכבי ראשון-לציון בחנות H.STERN בקניון הזהב למדידות טבעת האליפות העשויה זהב צהוב ומשובצת באבן סיטרין. דריל מונרו אמר כי זו הפעם הראשונה בחייו בה הוא זוכה בטבעת האליפות ואין לו כוונה להוריד אותה מהיד, רק במהלך האימונים והמשחקים. שווי הטבעת 3,600 דולר.

יהלומים און-ליין

אלי אבידר, יורם דבש, שמואל שניצר. אסף לב,
אלי אבידר, יורם דבש, שמואל שניצר/אסף לב

באולם המסחר של בורסת היהלומים ברמת-גן, הושק GET DIAMONDS-אתר ראשון מסוגו בעולם המהווה זירת מסחר און-ליין דיגיטלית. יורם דבש, יו"ר הוועדה למסחר אלקטרוני במכון היהלומים ונשיא בורסת היהלומים אמר שחשוב להעביר את המסחר בבורסת היהלומים לזירה הדיגיטלית שפותחה במיועד ליהלומנים הישראלים: "אנו לא מוותרים על לחיצת היד המסורתית למזל וברכה, רק מעדכנים ומתאימים אותה לעידן המודרני, מעתה הקליק על העכבר יהיה שווה ערך לברכה המסורתית". שמואל שניצר, יו"ר מכון היהלומים אמר כי צוות הבורסה פעל בשנה האחרונה על פיתוח המערכת ובחודשים הקרובים תושק המערכת בעולם. אלי אבידר, מנכ"ל בורסת היהלומים אמר כי האתר יהיה פתוח לפעילות מסחרית בינלאומית ולכל מי שמעוניין לצפות בסחורה.

עסקה קטנה גדולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייל רביד ומיכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי, נפגש עם מיכל (הקטנה) ויצמן, לחתימת חוזה על-פיו בחודש יולי, יוכלו ילדי לקוחות הרשת ליהנות מכרטיסים מוזלים להצגה של מיכל הקטנה והמפלצות ולקבל חתימה בסניפים.

ניחוח אישה

טל בירנבוים ויוסי נווי. רונית מטיאס,
טל בירנבוים ויוסי נווי/רונית מטיאס

היזמית טל בירנבוים, מייסדת ומנכ"לית ScentWish, השיקה
במסעדת בלו-סקיי של השף מאיר אדוני במלון קרלטון תל-אביב, מיזם אינטרנטי לחוויית צריכה חדשה בעולם הבישום. בסיס השירות בנוי מאלגוריתם שפותח על-ידי ScentWish, האלגוריתם מנתח מאות אלפי בשמים על-ידי בדיקת המרכיבים, התווים, קבוצות הריח אליהן הם משתייכים ואוסף תגובות מהאינטרנט, בירנבוים אמרה כי מדובר בדרך חדשה בהתנסות וברכישת בשמים שכן השירות מאפשר להתנסות בכל חודש בבושם חדש המותאם אישית ממגוון של 350 בשמי מעצבים מובילים. הבושם מגיע בבקבוק עטוף בנרתיק קטיפה לנשיאה בתיק.

מעצבים בדרום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משה שוורץ אביבית ויצמן ודוד בן משה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוד בן-משה, מנכ"ל קניון רמת-אביב, הדרים לבאר-שבע, כדי לפרגן לחברו משה שוורץ, מבעלי רשת "שוורץ הום קולקשיין" שפתח סניף במקום ולאביבית ויצמן, מנכ"לית הגרנד קניון באר-שבע. שוורץ אמר שהוא נרגש לפתוח את הסניף הרביעי בבאר-שבע, ולהביא את בשורות העיצוב ממילאנו, ניו-יורק ופריז לתושבי הדרום.

תפוז בטבע

מיכל ויץ ועידו מדר. רונית מטיאס,
מיכל ויץ ועידו מדר/רונית מטיאס

מיכל ובן וייץ, מבעלי קפה תפוז, חגגו 4 שנים למקום שבבעלותם השוכן בלב חורשת האקליפטוסים שבפארק הרצליה (שלב ב'). מיכל, ביתם של מייסדי קפה תפוז המיתולוגי בבצרה והשף עידו מדר, חשפו את התפריט החדש הכולל מנות טבעוניות, מנות נטולות גלוטן ומנות שף חדשות. מדר דאג לארוחת בוקר גלילית, איטלקית, ועוד.

זמן כדורגל

אורן נסים, שגית בן בסט, אסתי הרשקו, עופר טלקר. מוש פאוסטר,
ארון נסים, שגית בן בסט, אסתי הרשקו, עופר טלקר/מוש פאוסטר

אסתי הרשקו, מנהלת שיווק רשת BBB, ושגית בן בסט, מנהלת רשת חנויות סווטש ישראל, השיקו בסניף הדגל של BBB ברמת-החייל, את חודש פעילויות משחקי היורו. בחוגגים כדורגלני העבר לירן שטראובר, עופר טלקר, ואורן נסים וילדיהם והשחקן רפי אמזלג ובני משפחתו.

בקטנה

=עיריית רחובות והמרכז הרפואי 'קפלן' יזמו מפגש 'רופא על הבר' במהלכו 36 מנהלי מחלקות ורופאים בכירים מהמרכז הרפואי 'קפלן', הרצו בברים, מסעדות ובתי-קפה ברחובות.

=ענאן שמשום, מבעלי משקה האנרגיה BLU, הגיע לטקס החלפת המזכיר הצבאי בבית הנשיא בירושלים, כדי לאחל בהצלחה לחברו הפורש חסון, השניים העלו זיכרונות.

= איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, השיק חנות חדשה בקניון מלחה בירושלים. בנבנישתי, שגדל והתחנך בבירה, הזמין את יובל קינן ,המשנה למנכ"ל; עינת רום, סמנכ"לית משאבי אנוש, וצביקה שנפלד, סמנכ"ל החטיבה הפרטית קמעונאית. בתום קביעת המזוזה, שוחח בנבנישתי עם גילת, נציגת השירות, במהלכה גילו כי שניהם מציינים שנה בתפקיד.

=ארז וינר, מנכ"ל יקבי ירושלים השיק סדרת יינות ייחודית, פרי שיתוף פעולה עם האמן דוד גרשטיין ויינן היקב סם סורוקה, על כל אחד מארבעת הבקבוקים בסדרה מוטבעת עבודת אמנות של גרשטיין.

= עודד סלומי, מנכ"ל Visa אירופה בישראל, הגיע לCollective Collection (Co.Co)-מתחם האופנה של המעצבות צפרא פרלמוטר ודליה קפוטה, וסקר את עתיד תעשיית הקמעונאות ואמצעי התשלום בעולם טכנולוגי משתנה, סלומי אמר כי הדרך בה אנשים עושים קניות משתנה, במקביל לאופן בו הם תופסים את חוויית הקניה.

= חברת המסחר המקוון idgu השיקה בהשקעה של מעל 3 מיליון שקלים את http://goo.gl/WAbQvE פלטפורמה אינטרנטית חדשנית, המספקת חוויית קנייה מתקדמת של מסע קניות בכל אתר בארה"ב ואירופה, במחיר שקלי סופי כולל שליח עד הבית.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully