וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.ס.ר אירופה מכרה שני נכסים במזרח אירופה תמורת 6.3 מיליון דולר

אילן מוסנאים

21.10.2002 / 9:50

החברה, שבשליטת לידר וגבור ספורט, תרשום בעסקה רווח הון ברוטו של כ-12.8 מיליון שקל; הרווח השנתי של החברה ב-2001 כ-3.4 מיליון שקל



בעלי השליטה בחברת ב.ס.ר אירופה - חברת לידר וב.ס.ר הנדסה של גבור ספורט , קלמן סופרין ונחשון קיוויתי - מנסים להציף ערך לחברה והבוקר מודיעים על מכירה של חלקה (75%) בשני נכסים שבבעלותה במזרח אירופה לצד שלישי בתמורה ל-6.3 מיליון דולר.



ב.ס.ר אירופה מציינת כי מדובר בנכסים מושכרים, שצפויים להניב לבעליהן דמי שכירות שנתיים בהיקף של כמיליון דולר, שמתוכם כ-750 אלף דולר יגיעו לידי הרוכשים החדשים. החברה מציינת כי על פי ההסכמים הקיימים, שכר הדירה בנכסים צפוי לעלות באופן הדרגתי מדי שנה, עד לרמה של כ-1.4 מיליון דולר.



השלמת העסקה מותנית בהתקיימות תנאים מסוימים, ואם תצא אל הפועל היא תניב לחברה רווח הון ברוטו של כ-2.7 מיליון דולר (כ-12.8 מיליון שקל). נציין כי מדובר במספרים משמעותיים ביותר עבור החברה, שסיימה את הרבעון השני של 2002 עם הכנסות של כ-13.3 מיליון שקל ורווח נקי של כ-130 אלף שקל. את 2001 כולה סיימה החברה עם רווח נקי של כ-3.4 מיליון שקל.



ב.ס.ר אירופה, שנסחרת בבורסה של תל אביב לפי שווי של כ-13.9 מיליון דולר, עוסקת ביזום, פיתוח, בנייה, השכרה, ניהול והשבחה של פרויקטים שונים בתחום הנדל"ן בשש מדינות במזרח ובמרכז אירופה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully