וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מה קרה באירוע לכבוד המרכז החדש בתל השומר?

רונית מטיאס

22.6.2016 / 14:26

ורד גרינבוים מגייסת, בכירי אסתי לאודר משיקים, אתי וגבי רוטר אולימפיים

לצאת מהסטטיסטיקה

שלמה נוי ורד גרינבוים אילנה ויאיר המבורגר. אביב חופי,
שלמה נוי ורד גרינבוים אילנה ויאיר המבורגר/אביב חופי

ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי המרכז הרפואי שיבא תל-השומר, ארחה בפארק האגם המלאכותי בשיבא את "תקווה חדשה לחולי הסרטן בישראל" - אירוע ההתרמה השנתי. באירוע השתתפו פרופ' שלמה נוי, מנהל המרכז הרפואי בפועל; גליה מאור, יו"ר אגודת הידידים; ופרופ' איציק קרייס, המועמד לניהול שיבא.

נירית ירון, ציפי שטראוס, תמיר גילת, רונית זלקינד, קרן  נהרי. רונית מטיאס,
נירית ירון, ציפי שטראוס, תמיר גילת, רונית זלקינד, קרן נהרי/רונית מטיאס

הכנסות הערב, כ-3 מיליון שקלים, להקמת מרכז אימונו-אונקולוגי מוביל למחקר, לטיפול ולהנגשת תרופות אימונו-תירפיות לחולי סרטן. גרינבוים, שניצחה והנחתה את הערב ביד רמה, נפרדה מפרופ' זאב רוטשטיין, המנכ"ל הפורש לאחר 37 שנה. היא סיפרה שכשרוטשטיין ראיין אותה לעבודה, הוא הזהיר אותה שיהיה לה קשה למצוא 5 אנשים שיגידו עליו דברים טובים. גרינבוים חששה אך לימים הבינה שלרוטשטיין לא אכפת מה אומרים עליו - הוא עסוק בעשייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ישראל ואילנה טראו, יהודה ושולי אדלר. רונית מטיאס,
ישראל ואילנה טראו, יהודה ושולי אדלר/רונית מטיאס

גרינבוים העניקה לרוטשטיין 3 מתנות: תצלום אווירי של ביה"ח עם הפעילויות עליהן ניצח בשנותיו בשיבא; מעיל טייסים שנרכש בתערוכת הטיס באירופה (רוטשטיין סיים קורס טייס); ואת ישראל קטורזה הסטנדאפיסט האהוב עליו.

ישי ושירה דוידי, זאב רוטשטיין. רונית מטיאס,
ישי ושירה דוידי, זאב רוטשטיין/רונית מטיאס

רוטשטיין אמר כי לאחר 7 שנות עשייה, הוא עובר לארץ לא זרועה (בי"ח הדסה), אך הוא שיבאי לנצח. מאור העניקה לורדה ובעז דותן פרס מפעל חיים הומניטרי על היותם תורמים משמעותיים ודותן סיפר שלפני 25 שנה חלה בנם בסרטן ונרפא בשיבא ומאז הוא ואשתו לשיבאים ונפשם קשורה בבית-חולים. משה ברון הפיק, מגי ותולי האכילו, נירית ירון הפיקה סרט מרגש "לצאת מהסטטיסטיקה" המתעד את החלמתו של חולה סרטן, רן דנקר שר, ויהודה פוליקר הופיע ואירח את ריקי גל. חברת אסתי לאודר פינקה את המוזמנים עם מתנות.

חנה פרי-זן, רוני שוורץ, אבי מיכאלי, אילת שוורץ, אירמה מיכאלי. רונית מטיאס,
חנה פרי-זן, רוני שוורץ, אבי מיכאלי, אילת שוורץ, אירמה מיכאלי/רונית מטיאס
אורית בנבנישתי וקותי לוריא, רמי וליאורה  יהושוע. רונית מטיאס,
אורית בנבנישתי וקותי לוריא, רמי וליאורה יהושוע/רונית מטיאס
ישראלה שטיר. רונית מטיאס,
ישראלה​ שטיר ​ ואבי איינשטיין/רונית מטיאס

חתונת יופי

אורן רווח, מוטי וחחה זינגבוים, ערן קראוס, איתי זמיר, אלי גיספאן. רונית מטיאס,
אורן רווח, מוטי וחחה זינגבוים, ערן קראוס, איתי זמיר, אלי גיספאן/רונית מטיאס

אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל; איתי זמיר, מנכ"ל אסתי לאודר; ערן קראוס, מנכ"ל קליניק; ואלי גיספאן, מנכ"ל מאק, התייצבו במרכז היופי של חוה זינגבוים קוסמטיקה רפואית, להשקת אקדמיה בינלאומית לאיפור וטיפוח עור, מיזם משותף של זינגבוים ואסתי לאודר. רווח אמר כי אסתי לאודר היו תמיד מהאמיצים שלוקחים צעד קדימה ומצליחים, וכשמשנים את פני העתיד הם הראשונים, על זינגבוים אמר שבנחישותה היא מזכירה לו את אסתי לאודר. זינגבוים הנרגשת הודתה על ההשוואה והציגה את הפן הרפואי והקוסמטי של שיתוף הפעולה.

רוטר אולימפיים

אתי רוטר, לירז דרור, נטע ריבקין וגבי רוטר. רונית מטיאס,
אתי רוטר, לירז דרור, נטע ריבקין וגבי רוטר/רונית מטיאס

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים קסטרו-המלבישה הלאומית של הנבחרת האולימפית הישראלית זו השנה השישית, ערכו אתמול קוקטייל במהלכו חשפו את מדי הנבחרת האולימפית הישראלית שעיצבו מעצבי הבית של קסטרו, בהשראת דגל ישראל ומגן-דוד, וישמשו בטקס הפתיחה ובטקסים הרשמיים באולימפיאדה, בתרומה מלאה לוועד האולימפי. רוטר איחל לספורטאים הצלחה במשחקים וציין כי זאת גאווה גדולה להלביש את הספורטאים המייצגים את המדינה.

רוטר אמרה שהם גאים להעניק לנבחרת מערכות לבוש מנצחות, ובשנים האחרונות הפך טקס פתיחת האולימפיאדה למפגן כוח אופנתי המאחד בין בתי אופנה מובילים בכל מדינה. "אנחנו גאים להיות בית האופנה המייצג את ישראל, עבורנו זהו מפגש הרמוני בין מצוינות ישראלית לאופנה, עיצוב ויצירה מקומית, שילוב של ערכים לאומיים, ספורטיביים ואופנתיים".

מלחמת הסייבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנחס בוכריס, נדב צפריר ושגיא בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

באוניברסיטת תל-אביב, נערך שבוע הסייבר הלאומי, בנוכחות מומחי סייבר מהארץ והעולם, כולל מושב נוער של תכניות סייבר לאומיות שיסדו קרן רש"י, צה"ל, משרד הביטחון עם שותפים פילנתרופים. מפקדי 8200 לשעבר ומשקיעי ההיי-טק בהווה ביניהם נדב צפריר ופנחס בוכריס, ינקי מרגלית, סא"ל במיל' שגיא בר, מנהל תחום הסייבר בקרן רש"י והאלוף במיל' פרופ' יצחק בן-ישראל, התבקשו על-ידי בני-הנוער להוריד אפליקציית סייבר טריוויה ולהתמודד מולם בזמן אמת, ההתמודדות הסתיימה בתיקו.

גדולים מהחיים

אלכס בכר פוקס, ליאור שמואלי וקלוד ברייטמן. ערן טיירי,
אלכס בכר פוקס, ליאור שמואלי וקלוד ברייטמן/ערן טיירי

בסינמה-סיטי גלילות, נערך ערב התרמה של עמותת "גדולים מהחיים" לילדים חולי סרטן. יהודית רביץ, שהופיעה, הייתה בקשר עמוק עם עילי בכר פוקס שנפטר לפני כשנה מסרטן, בעקבות פגישה מקרית בבית-קפה סמוך לביתה ומאז ליוותה אותו ומשפחתו לאורך כל הדרך. הכנסות המופע קודש לילדי המרכז החינוכי "גן החלומות", המעניק מסגרת חינוכית, חברתית ורפואית לילדים חולי סרטן בגיל הרך.

מקסימום חוויה

אופיר אורן, בנט קפלן , ארנון תורן. רונית מטיאס,
אופיר אורן, בנט קפלן , ארנון תורן/רונית מטיאס

ארנון תורן, מנכ''ל קבוצת קניוני עזריאלי; בנט קפלן, מנכ''ל ובעלים רשת ''גלובוס מקס'; אפי ליפשיץ, סמנכ''ל שיווק ''גלובוס מקס''; ואופיר אורן, מנכ''ל קניון עזריאלי ת''א, השיקו את Azrieli ROOFTOP CINEMA by GlobusMax
קולנוע באמפיתיאטרון על גג קניון עזריאלי. במהלך יולי-אוגוסט יוקרנו להיטי קולנוע על מסך קולנוע גדול, במחיר הכרטיס-49 שקל, ייהנו הצופים מכוס משקה ומוסיקה חיה. מ-18:30 ועד תום ההקרנה, יוצבו בר משקאות ומזנון נשנושים בתשלום. תורן סיפר כי בילדותו היה בחיפה בית-קולנוע עם גג פתוח בקיץ.

שיא הכושר

ניב הראל ג'וזף אליעש וריצ'י הנטר. דייויד דהן,
ניב הראל ג'וזף אליעש וריצ'י הנטר/דייויד דהן

ניב הראל, מנכ"ל ושותף במועדון הכושר אייקון פיטנס, ושותפיו ריצ'י האנטר המנכ"ל, ג'וזף אליעש ודני בן-רעי
בעלי קרן ההשקעות Green Lantern , השיקו בחדרה את הסניף הראשון של מותג הלואו קוסט של רשת מועדוני הכושר 'הולמס פלייס' וקבעו את המזוזה, הרשת מתכננת לפתוח 25 סניפים בשלוש השנים הקרובות בכל רחבי הארץ.

מחוללים מהפכה

מלי זכאי, רוני רופ,  עדי זכאי. אבי ששון,
מלי זכאי, רוני רופ, עדי זכאי/אבי ששון

רוני רופ, סמנכ"ל קמעונאות אקרשטיין (ואח של דני); אדיר
לוי, מנהל חטיבת הבנייה בחברה; ומרגריטה מירנוב, מנהלת קשרי אדריכלים תחום הקמעונאות, ארחו אדריכלים במפעל אקרשטיין באזור התעשייה צ.ח.ר. האדריכלים סיירו בקו הייצור של בטון אדריכלי דק דופן-מוצר חדש ובלעדי של אקרשטיין, שעתיד לחולל מהפכה בשוק החיפויים והריצופים בישראל.

לייק רוס

רוסלנה רודינה, ספיר לוגסי ומאיה לוק. אלוני מור,
רוסלנה רודינה, ספיר לוגסי ומאיה לוק/אלוני מור

רוסלנה רודינה, הוכיחה שהיא גם אשת עסקים, ופתחה מרכז לטיפולים אסתטיים בשם לייק רוס, וחברה למאיה לוק וספיר לוגסי, בעלות ניסיון והתמחות בתחום הביוטי והטיפולים, ובעלות מרכז יופי בקאנטרי גבעתיים.

אופירה אסייג ושגית רביבו. רונית מטיאס,
אופירה אסייג ושגית רביבו/רונית מטיאס

מגלים את אשדוד

גלית מלכין ודורון גורשטיין. רפי דלויה,
גלית מלכין ודורון גורשטיין/רפי דלויה

גלית מלכין, השיקה בקניון סימול באשדוד את הסניף ה-16
של רשת אופנת הנשים GALITA. דורון גורשטיין, מנכ"ל הקניון קפץ לברך את מלכין ואת הפרזנטורית דנה פרידר, שהתארסה לאיש העסקים דין שטרן.

אליס איילנד

אינה מלשקו וריי שגב. רונית מטיאס,
אינה מלשקו וריי שגב/רונית מטיאס

היזמית אינה מלשקו, בעלת אליס בארץ הפלאות-חנות הלבשה תחתונה, בגן-העיר ת"א, השיקה אתמול עם ריי שגב-דוגמנית למידות גדולות, את קולקציית הקיץ של המותגים שהיא מייבאת, ביניהם בבלעדיות מותג ההלבשה התחתונה VERALLY מאירופה. מלשקו הודיעה כי תפתח בקרוב חנויות נוספות שתהיינה מעוצבות כמו סיפור אגדה.

בקטנה

+מוטי כוזהינוף, מיזמי מגדל היוקרה "בראשית בבלי", נתן חסות לוועידת Nadlan in the City של מרכז הבניה הישראלי במלון הבוטיק DREAM DOWNTOWN בניו-יורק. אנשי נדל"ן ישראלים, פגשו את מקביליהם האמריקנים, במטרה לבסס שותפויות, קשרים מקצועיים, ידע והזדמנויות עסקיות. המשתתפים נהנו מהרצאות מקצועיות, הופעות אורח, וסיורים בפרויקטים נחשבים בניו-יורק .

+משרד עורכי הדין מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות' בשיתוף עמותת "חינוך לפסגות", ערכו במרכז קסטרו ביפו, אירוע סיום במהלכו צוות המשרד, לימד תלמידים אנגלית והבעה. בשנה האחרונה יזמו פרויקט של החוג למשפטים בהשתתפות עורכי דין ביניהם השותפים עו"ד פיני יניב, עו"ד גלעד שיף ועו"ד ינקי פפר, שחשפו תלמידים לסוגיות מעולם המשפט, במפגש הסיום ערכו משפט מבוים בנושא בריונות ברשת ולשון הרע.

+ אינה שטייין, מנהלת שיווק הרבלייף ישראל, נותנת החסות הראשית לתחרות התעמלות אמנותית, העניקה לנבחרת ישראל ולמשתתפות מ-38 מדינות, מארז מוצרי טיפוח מבית Herbalife SKIN. ד"ר יוני ירום, חבר הוועדה התזונתית המייעצת של הרבלייף, מטעם הרבלייף ישראל אמר כי מוצרי הרבלייף ניתנים לספורטאים בהתאמה אישית ובפיקוח של המחלקה הרפואית של היחידה לספורט מעודדת ומקדמת אורח-חיים בריא ופעיל לא כסיסמא, אלא כדרך חיים ואג'נדה.

+ניר בן שלמה, סמנכ"ל חטיבת הרכבים הפרטיים בקבוצת סמל"ת, השיק את הג'ולייטה החדשה, בתכנית תערוכה נוסטלגית של דגמי העבר של אלפא רומיאו ג'ולייטה משנות ה-60, ה-70 וה-80 ואוכל איטלקי שבישלו השפים אביב משה גולן גורפינקל.

+חיים אוחיון, מבעלים קבוצת "ד.ק.ל אחר" השיק השבוע את גליליון-מתחם תיירות מהגדולים בצפון. גיורא זלץ, ראש המועצה האזורית גליל עליון, ואורי אשכולי, חבר הנהלת "גליליון" מקיבוץ כפר גלעדי השותף לפרויקט, גזרו את הסרט. גליליון משתרע על 90 דונמים, וכולל בית-מלון, ספא, מרכז קונגרסים ושוק אוכל שיפתח בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully