וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה להאמין, אבל כל נגיעה בסמארטפון שווה לכם כסף

4.7.2016 / 14:19

הצרכנים של היום התרגלו להזמין אונליין מהסופרמרקט, לרכוש מוצרים מסין ולחסוך בעמלות תיווך ברכישת ביטוח. כעת, גם חברות המסחר בשוק ההון החלו להציע פלטפורמות נוחות ומתקדמות במיוחד לניהול עצמאי של תיק ההשקעות. מהם היתרונות שלהן עבור צרכני העידן הדיגיטלי? וכיצד

השקעות. ShutterStock
בשנים האחרונות גם תחום המסחר בשוק ההון התקדם לעידן הדיגיטלי/ShutterStock

העולם המפותח נמצא כבר עמוק בעידן דיגיטלי וטכנולוגי. ממש ברגעים אלו, אנחנו מחזיקים בידינו את המכשיר הסלולרי שלנו, מחשב רב עוצמה ומחובר לרשת, דרכו ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות עליהן אפילו לא חלמנו בעבר.

בשנים האחרונות גם תחום המסחר בשוק ההון התקדם לעידן הדיגיטלי, וכיום הבנקים הגדולים, יחד עם מספר חברות מובילות, מציעים פלטפורמות מקוונות לניהול עצמאי של תיק ההשקעות שלנו.

בעבר הרחוק היינו רואים אנשים עומדים ליד הבנקים ובוהים במסכים שעדכנו על שערי המניות. עד לפני כמה שנים בלבד, היינו צריכים להגיע ליועצי ההשקעות או להתקשר לחדרי עסקאות כדי לבצע שינוי בהשקעה שלנו.

כיום כל זה הוא כבר עניין של העבר. אין ספק שייעוץ השקעות הוא מרכיב חשוב בקבלת ההחלטות על הרכב תיק ההשקעות, אך לאחר גיבוש התיק, קיימות חברות מובילות (לצד הבנקים הגדולים), אשר מציעות ממשקים אינטרנטיים מתקדמים, המאפשרים חופש פעולה מוחלט וקבלת החלטות בזמן אמת, על פי נתונים המתעדכנים בכל רגע נתון.

עדכון בזמן אמת, מגוון רחב של אפיקי השקעה

עם בואו של האינטרנט, התאפשר למשקיעים להתעדכן בשערי המניות בזמן אמת ובנוחות ביתם. כיום התקדם התחום מספר צעדים והוא מציע פלטפורמות המאפשרות ביצוע השקעות בזמן אמת, 24 שעות ביממה, על פי עדכונים שוטפים של הבורסות ומחירי הסחורות.

בנוסף, הפלטפורמות המובילות למסחר עצמאי מאפשרות השקעה במגוון אפיקים, לרבות מדדים, סחורות, מט"ח ומניות, וכל זאת ללא צורך של התנהלות מול יועצי השקעות. השילוב של האינטרנט עם הפלטפורמה המקוונת והמתקדמת, מאפשרת קבלת החלטות מיידית, שינוי דינאמי של תיק ההשקעות והגדלת הסיכוי לתשואות גבוהות יותר.

השקעות. ShutterStock
כל הכלים נמצאים במערכת מסחר סלולרית וידידותית למשתמש/ShutterStock

מכשירי הסמארטפון שהתפתחו בשנים האחרונות לוקחים את המסחר העצמאי שלב אחד קדימה – כיום ניתן להגיב לשינויים בשוק ההון מכל מקום, לשנות את הכיוון של תיק ההשקעות גם באמצע הלילה או במהלך פגישה במשרד – כל הכלים נמצאים במערכת מסחר סלולרית וידידותית למשתמש, אשר נמצאת ממש בכף ידכם.

מסחר ללא עמלות? יש דבר כזה

אחד המאפיינים המתסכלים ביותר של מסחר עצמאי בשוק ההון, הוא עמלות הקנייה והמכירה הגבוהות, אשר מפחיתות משמעותית את הכדאיות של ניהול תיק השקעות דינאמי באופן עצמאי.

הבנקים ובתי ההשקעות הגדולים גובים לרוב עמלות כמעט על כל פעולה בתיק, וגוזרות מכך קופון ניכר על חשבון הלקוח. לעומת זאת, קיימות חברות מובילות ומבוססות אשר מציעות מצד אחד מערכות אמינות ויציבות למסחר עצמאי מקוון, ומצד שני גובות עמלות נמוכות על פעולה, הפקדות, משיכות, הוראות וכו'.

השקעות. ShutterStock
הכוח של העידן הדיגיטלי מגיע גם ללקוחות המסחר בשוק ההון/ShutterStock

העידן הדיגיטלי שם את הכוח בידיים שלנו

אין ספק כי העידן הדיגיטלי נותן יותר כוח לצרכן, ובתחומים רבים הוא מקצץ את התיווך של יועצים וסוכנים למיניהם. כיום אנחנו כבר רגילים לרכוש ביטוח באינטרנט, למשל, ואפילו לקנות מוצרים שונים ישירות מסין ולקצץ את שרשרת האספקה של יצואן-יבואן-חנות, אשר גוזרים כל אחד את הקופון שלו.

כעת הכוח של העידן הדיגיטלי מגיע גם ללקוחות המסחר בשוק ההון, עם פלטפורמות מקוונות וידידותיות במיוחד, דרכן ניתן לסחור מהמכשיר נייד, המחשב הנייד או המחשב הביתי – הכוח נמצא בידיים שלנו והכל במרחק של כמה קליקים.
המסחר העצמאי, אשר חוסך את העמלות והתיווך של היועצים והגורמים המתווכים למיניהם, מאפשר לנו למצות את ההשקעה שלנו בצורה היעילה והחכמה ביותר.

איפה ניתן למצוא את כל היתרונות הדיגיטליים בפלטפורמה אחת?

עבור משקיעים עצמאיים או אלו המתעניינים במסחר עצמאי בשוק ההון – כדאי להכיר את הפלטפורמה של ATRADE. החברה, הפעילה בישראל כבר מעל 7 שנים, מציעה פלטפורמה לאינטרנט ולסלולר דרכה ניתן לסחור ללא עמלות במגוון אפיקי השקעה, ללא הגבלת סכום השקעה.

הפלטפורמה מציעה שערים מעודכנים בזמן אמת וציטוטים של עשרות שערים סחירים במשך 24 שעות ביממה 5 ימים בשבוע.

לפתיחת חשבון מסחר לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף ATRADE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully