וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר תפעיל את השירות המשותף עם מתב לשליחת הודעות SMS דו כיווני בין הסלולר לטלוויזיה

ערן גבאי

21.10.2002 / 12:27

המימוש התעכב משום שפרטנר חששה בתחילה שפתיחת הרשת שלה בפני מנויי מתב תפגע בצמיחת ההכנסות של חברת הסלולר משירותי ערך מוסף ו-SMS



הנהלת פרטנר החליטה לאמץ את שירות השליחה הדו כיוונית של הודעות כתובות קצרות (SMS) בין לקוחותיה למנויי הטלוויזיה של חברת הכבלים מתב ולממש את האופציה להתקשרות ארוכת טווח עם מתב, כך אומר היום ל-TheMarker גורם בכיר באחת החברות.



פרטנר ביצעה מזה מספר חודשים ניסוי למשלוח ההודעות באמצעות מספר מוגבל של מנויים, ועל אף שמבחינה טכנולוגית הנהלות פרטנר ומתב היו מרוצות מהתוצאות, החליטה פרטנר לעכב את השקת השירות בשל חשש שפתיחת הרשת שלה בפני מנויי מתב והמימשק בין מדיות הטלוויזיה והסלולר תשפיע על יכולת צמיחת ההכנסות של פרטנר משירותי ערך מוסף ו-SMS.



בהנהלת פרטנר בחנו את השפעת ההתלכדות בין המדיות השונות וחששו שהחיבור עם מדיית הטלוויזיה הנוחה עשוי לפגוע בחברה. הנהלת פרטנר, כאמור, הגיעה כעת לכלל הבנה שאין בחיבור בין המדיות כדי לפגוע בהכנסות פרטנר משליחת SMS ברשת הסלולר והיא עשויה לשמש כמנוף מבחינתה להגדלת היקף תעבורת ה-SMS החודשית, המוערכת כבר היום בעשרות מיליוני הודעות בחודש.



שירות משלוח הודעות SMS מבוסס על פלטפורמת תקשורת iTVGate של חטיבת TVGate של קומברס . בדיקות דומות למשלוח SMS בין טלוויזיה וטלפונים סלולריים מתבצעות גם מול חברות הסלולר האחרות.



מתב היא חברת הכבלים היחידה שביקשה וקיבלה את הרישיון המיוחד להעברת שירות SMS בטלוויזיה ולא התבקשה לשלם בעבורו.



במתב הביעו באחרונה שביעות רצון מהפעלת שירות ה-SMS והצ'ט בטלוויזיה, המבוצע בינתיים, באמצעות כ-2,000 נסיינים. במתב כבר גיבשו מודל תמחור ברור לשירות. בחברה מעריכים ששירות ה-SMS יאפשר גם לאנשים שאין להם מחשב בבית להשתמש במדיום של הודעות e-mail ו-SMS באמצעות הטלוויזיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully