וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלעד תשקיע 60 מיליון שקל בעונת שידורי החורף

רוני קורן-דינר

21.10.2002 / 13:24

הלוח החדש יעלה בהדרגה לאוויר החל מה-27 לאוקטובר וישלב תוכניות שהגיעו לשיעורי צפייה גבוהים בקיץ - "מסע עולמי", "מזל טוב" ו"לילה גוב 2"

זכיינית ערוץ 2 טלעד השיקה היום את לוח שידורי החורף שלה, בהשקעה של 60 מיליון שקל. הלוח החדש יעלה בהדרגה לאוויר החל מה-27 לאוקטובר וישלב תוכניות שהגיעו לשיעורי צפייה נאים בקיץ - "מסע עולמי" עם איל פלד, "מזל טוב" בהנחיית מיקי גבע ומיכל ינאי ו"לילה גוב 2" עם גידי גוב. במהלך עונה זו תשדר טלעד בימי ראשון, רביעי ושבת (עד סוף נובמבר 2002, אז תעבור השבת לקשת).

בלוח השידורים ניתן יהיה לראות בעונות חדשות גם את "אצל פרנס בטברנה", "שומר מסך" עם אמנון לוי, "פגישה לילית" עם קובי מידן. כמו כן, ישודרו עונות שניות לסיטקומים "החיים זה לא הכול" בכיכובו של אבי קושניר ו"ג'וני" בכיכובם של יונתן קוניאק ואיציק כהן, וכן עונה שנייה לדרמה "טיפול נמרץ" בכיכובם של יוסי גרבר, לימור גולדשטיין ואחרים.

טלעד תשדר בחורף הקרוב את סדרת הדוקו-דרמה החדשה "בית המשפט" והמיני סדרה על האמנות הפלסטית בבימוייה של רונית ויס-ברקוביץ' "מקום תחת השמש". דן שילון ימשיך עם "המטבחון 2" בשבת בבוקר (ועם סיום שידורי השבת יעבור לתכנית חדשה שתחתום את הפריים טיים של ימי ראשון), יורם ארבל ישדר את "משחק השבת" ורון קופמן וירון וילנסקי ימשיכו בתוכנית הספורט "המשקיפים".

בתחום הרכש תשדר הזכיינית עונות חדשות של "להתחיל מחדש", "תיקים באפלה" ו"הפרקליטים", ועונה ראשונה של הסדרה המצליחה Alias "זהות בדויה".

עוזי פלד, מנכ"ל טלעד, אמר: "למרות שבקיץ כיכבנו בטבלאות הרייטינג השבועיות ושברנו שיאי צפייה, אני חוזר ואומר שרייטינג אינו חזות הכל, גם בערוץ מסחרי. אני גאה בלוח של טלעד לחורף הקרוב - לוח הנותן מענה הולם לכל מה שצרכן טלוויזיה מחפש בתחנת שידור אמיתית. טלעד ערוכה ומוכנה לשדר שבעה ימים בשבוע. יש לנו הן את ההון האנושי הן את המערך הטכני על מנת לעשות זאת בהצלחה. כרגע זו המטרה אליה אנו חותרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully