וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוינטר תתקין מערכות איתור ומיגון בבזק בשווי של חצי מיליון שקל

ערן גבאי

21.10.2002 / 15:51

העסקה נחתמה לתקופה של שנה עם אופציה להארכה ל-4 שנים ולהיקף של מיליון וחצי שקל; פוינטר מחזיקה בנתח שוק של כ-40% בהתקנות החודשיות בכלי רכב הדורשים איתור



חברת פוינטר, המשווקת מערכת איתור ומתמחה בתקשורת אלחוטית מבוססת מיקום, זכתה במכרז בזק להתקנת מערכות איתור ומיגון בשווי חצי מיליון שקל. העסקה נחתמה לתקופה של שנה עם אופציה להארכתו לתקופה נוספת של 4 שנים והגדלת היקפו ב-200% לכמיליון וחצי שקל.



פוינטר תתקין ברכבי חברת בזק מערכות מיגון ואיתור מתקדמות ולחצני מצוקה המחוברים למוקדי שירות, מצוקה וחירום. החברה זכתה באחרונה גם במכרז חברת חשמל ובמכרזי גופים מוסדיים נוספים.



פוינטר הוקמה ב-1999 ומחזיקה היום בנתח שוק של כ-40% בהתקנות החודשיות בכלי רכב הדורשים איתור. החברה נמצאת בבעלות פלאפון תקשורת, פולאר, אי.די.בי, מטרוקום ונקסוס.



שוק האיתור באמצעות מכשירי סלולר חווה צמיחה מסוימת בשנה האחרונה על רקע המצב הבטחוני בארץ. גם חברת אלקטיס, שבבעלות מליבו ישראל, החלה לשווק באחרונה מכשירי TRACK עם יכולות איתור ולחצן מצוקה בטכנולוגיית GSM של החברה הפינית BENEFON. מליבו ישראל השקיעה עד כה כמיליון דולר בפרויקט יבוא ושיווק מכשירי ה-TRACK לארץ ובהתחברות עם חברת מוקד אמון, המנהלת את מערך המוקד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully