וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביה"ס בצפון הארץ שמכין את עתודת חיל האוויר הישראלי

28.6.2016 / 18:29

שיעור הזכאים לתעודת בגרות מאמיר ל-93% והתלמידים מגיעים לביה"ס עם מבט חדור מוטיבציה בעיניים. איך באמת הם עושים את זה?

אתר רשמי

ביה"ס הרב תחומי עמל שחקים נהריה, שם לו למטרה לחנך את תלמידיו למצוינות ולמנהיגות חברתית, ובין היתר להכין את תלמידיו לשירות משמעותי בצה"ל.

אחד המסלולים הקיימים בבית הספר הוא מסלול שוחרים של חיל האוויר, מסלול ייחודי ומבוקש מאוד המזכה בתעודת בגרות איכותית. מי שמעוניין בכך יכול להמשיך ללמוד בכיתות י"ג, י"ד לקראת דיפלומה של טכנאי או הנדסאי מוסמך.
"יש לנו פה שוחרים שמזינים את חיל האוויר ועתידים לקבל לאחריותם את כל המערכות המתקדמות ביותר ולתפעל אותן" אומר אבי מנשס מנהל בית הספר.

בוגרים רבים שבחרו במסלול זה משתלבים כקצינים במערך הטכני של חיל האוויר, המהווה את אחד מיסודותיו המרכזיים.
תלמידי מסלול השוחרות מקבלים תעודת שוחר, המקנה להם נסיעה חינם ברכבות, אוטובוסים, הנחות המוקנות לחיילים והשתתפות במימון נסיעה במשלחת לפולין.

בית הספר הרב תחומי עמל שחקים נהריה מחנך את תלמידיו למצוינות, מקצוענות, אחריות ואהבת הארץ, מתוך הבנה עמוקה של ערכים ושליחות.

לכל כיתה יש מדריך לתמיכה חברתית ומשמעתית, חונכות לתמיכה לימודית במתמטיקה ואנגלית להצלחה בבגרויות, יחס אישי מסגל המורים והמדריכים ועוד. התלמידים מגלים מעורבות חברתית רבה למען הקהילה וחלקם פעילים בקבוצת מנהיגות הנוער הארצית של קבוצת עמל.

שיעור הזכאים לתעודת בגרות מאמיר ל- 93%, והתלמידים מגיעים לבית הספר עם מבט חדור מוטיבציה בעיניים. איך באמת הם עושים את זה?

וואלה! NEWS בשיתוף עמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully