וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקנומטיקס חתמה על עסקה של כ-2 מיליון דולר עם פיג'ו

עידו אלון

21.10.2002 / 17:42

במסגרת העסקה תספק טקנומטיקס 130 עמדות של פתרון MPower לתכנון וניהול ייצור



טקנומטיקס הודיעה אתמול על קבלת הזמנה ראשונה מיצרנית הרכב הצרפתית פיג'ו-סיטרואן. שווי העסקה הוא כ-2 מיליון דולר, ובמסגרתה תספק טקנומטיקס 130 עמדות של פתרון MPower לתכנון וניהול ייצור. מדובר בעסקה גדולה בעבור החברה הישראלית, שגודל העסקה הממוצעת שלה הוא 200 אלף דולר.



בטקנומטקיס מציינים כי פתרונות MPower יסופקו למחלקות לייצור מנועים של פיג'ו-סיטראון. דבר זה עשוי לפתוח עבור החברה צוהר לכניסה לחברות רכב נוספות, שכן מחלקת המנועים של פיג'ו עובדת בשיתוף פעולה עם אלו של טויוטה ו-BMW.

הפתרון של טקנומטיקס אמור לאפשר ליצרניות רכב לצמצם את ההשקעה הנדרשת בציוד, מכונות וכלים, ולהפוך את תהליך הייצור לחסכוני יותר. בכיר בפיג'ווסיטרואן ציין בהודעת החברה כי עד היום הסתמכה יצרנית הרכב על מספר מערכות מידע, שכל אחת מהן פנתה לשלב אחר בתהליך הייצור, ללא בסיס נתונים משותף. בניגוד לכך, המערכת של טקנומטיקס אמורה לשאוב מידע מכל מערכות המידע בארגון, ובכך לאפשר הערכה מוקדמת של עלויות ייצור מדוייקות.



מניית טקנומטיקס נסחרת כעת במחיר של 7.5 דולרים במסחר גבוה. על אף מספר הודעות שפירסמה באחרונה החברה, ובהן הודעתה משבוע שעבר על רכישת קו מוצרים חדש, לא מצליחה מנייתה להתרומם. המניה מדשדשת ברמת המחירים הנוכחית זה חצי שנה, ונראה כי רק שיפור מהותי בתוצאות החברה עשוי לשנות את המצב.



טקנומטיקס אמורה לפרסם את הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי ביום חמישי הקרוב, ואולם על פי הערכות האנליסטים, הם יהיו דומים לרבעונים הקודמים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully