וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע במו"מ למכירת קווי מוצר ב-652 מיליון דולר

שירות גלובס

28.6.2016 / 9:14

טבע ממשיכה למכור קווי מוצר כדי לקבל את אישור מרשויות הרגולציה בארה"ב לרכישת החטיבה הגנרית של אלרגן. ה"רויטרס" דיווח כי ענקית התרופות האוסטרלית מיינה מעוניינת לרכוש מטבע מספר קווי מוצר של תרופות גנריות 

ארז ויגודמן נשיא ומנכ"ל טבע ורוה"מ בנימין נתניהו בסיור במפעל הטבליות של טבע. מרץ 2014. סיון פרג',
ארז ויגודמן ובנימין נתניהו/סיון פרג'

טבע ממשיכה למכור קווי מוצר כדי לקבל את האישור של רשויות הרגולציה בארה"ב לרכישת החטיבה הגנרית של אלרגן. ב"רויטרס" דווח היום (ג') כי חברת התרופות האוסטרלית מיינה ( Mayne Pharma Group) מנהלת מגעים עם טבע לרכישת זכויות על תרופות גנריות בהיקף כולל של 652 מיליון דולר. 

עסקה זו, אם תצא לפועל, מצטרפת לעסקאות קודמות של רכישות קווי מוצר מטבע, עליהן דיווחו חברות נוספות בשבועות האחרונים. לפני כשבוע דיווחה חברת התרופות האמריקאית Impax Laboratories על רכישת פורטפוליו של 15 מוצרים גנריים שכבר משווקים, וכן את הזכויות לבקשת אישור השיווק של התרופה הגנרית Concerta, תמורת סכום כולל של 586 מיליון דולר.

חברות נוספות שמעוניינות לרכוש קווי מוצר של טבע הן חברת Dr. Reddy's שהודיעה על עסקה בהיקף 350 מיליון דולר, Sagent שהודיעה על עסקה ב-40 מיליון דולר ו- Zydus Healthcare שרכשה מטבע מוצרים בהיקף שלא דווח. 

לקראת השלמת רכישת החטיבה הגנרית של אלרגן בעסקה של 40.5 מיליארד דולר, טבע   נדרשת למכור כמה קווי מוצר כדי למנוע פגיעה בתחרות, כחלק מהליך האישור הרגולטורי. בטבע העריכו לאחרונה שהרכישה תושלם בסוף חודש יוני, כלומר בעוד 9 ימים. טבע הכריזה על העסקה ביולי 2015 ומאז נדחתה השלמתה פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully