וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה מרכז האולם: כל ההנחות והמותגים שמציעים לכן בביוטי סיטי

7.7.2016 / 11:49

התצוגה הראשונה שפתחה את הביוטי סיטי היא של המעצב הבינלאומי אלון לבנה אליה הגיעו מפורסמים רבים. מה חושב בעלי הרשת על הפוטנציאל הנשי וכיצד הכל התחיל? היינו שם כדי לגלות

יח"צ - חד פעמי
הנהלת סופר פארם. צילום: לנסמ הפקות, ספק 500
הנהלת סופר-פארם הבוקר בפתיחת אירועי ביוטי סיטי/ספק 500, צילום: לנסמ הפקות

ביוטי סיטי 2016, אירוע הנשים הגדול בישראל של חברת סופר-פארם, חוגג עשור, וממשיך להיות מוקד משיכה לחובבי האופנה באשר הם.

יופי, אופנה, בריאות, העצמה נשית, קריירה ומשפחה - כל אלה עומדים במרכז השיח באמצעות הרצאות, תצוגות אופנה ופאנלים, בהם ישתתפו נשים מובילות ומעוררות השראה בישראל.

הנהלת סופר-פארם הכוללת את בעלי הרשת ליאון קופלר, המנכ"ל, ניצן לביא, המשנה למנכ"ל דני לוזון וסמנכל השיווק והסחר עופר לוי, אירחו הבוקר את מוזמני החברה ואת הקהל הרחב שהגיע בהמוניו לבקר באירוע שימשך לאורך ארבעה ימים.

התצוגה הראשונה שפתחה את הביוטי סיטי היא של המעצב הבינלאומי אלון לבנה אליה הגיעו סנדי בר, מרינה מקסימיליאן בלומין, יוליה פלוטקין, אורנה דץ, שירלי בוגנים, נטע אלחמיסטר, אלכסה דול שלבשה שמלה של המעצב וכל העיניים היו עליה בעקבות שקיפות יתר של השמלה. עוד הגיעו אדריאנו חאובל, מיקי בוגנים, פאולינה אלברשטיין, ההריונית מור סילבר ועוד.

ביוטי סיטי. רפי דלויה, ספק 500
מתחם הביוטי סיטי בגני התערוכה/ספק 500, רפי דלויה

אחת התצוגות שנכללו באירועי הפתיחה הציגה 19 דגמים של 19 מעצבים שעוצבו במיוחד לפתיחת הביוטי סיטי בהשאת בשמים אייקונים. בין המעצבים שהגיעו לצפות בתצוגה הם דני מזרחי, גדעון אוברזון, נעמה בצלאל, רימה רומנו, מעוז דהאן, עידן לרוס ועוד.

לדברי גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן סופר-פארם, אירועי ביוטי סיטי נוצרו השנה בהשראת מגזיני הנשים המובילים בעולם. "מדובר באירוע חווייתי לכל מי שאוהבת אופנה וסטייל עולם קסום במיוחד אליו הן יוכלו להיכנס ולהתנתק מחיי היומיום לכמה שעות וליהנות גם מתצוגות אופנה מרהיבות ומחוויית שופינג בחנות הפופ אפ הגדולה והמעוצבת ביותר".

ביוטי סיטי. לנסמ הפקות, ספק 500
ליאון קופלר/ספק 500, לנסמ הפקות

20 אלף מבקרים ביום הראשון

כבר ביום הראשון לביוטי סיטי עברו כ-20,000 מבקרים ולפי הערכות, במהלך ארבעת הימים צפויים לבקר כ- 90,000 מבקרים.

שורת המותגים שמוצגים באירוע כוללת את ג'ייד, קליניק, נטורל פורמולה, קלרינס, לוריאל, קרליין, אסנס, דאב, טוני וגיא, פופה, לנקום, אסתי לאודר, רבלון, קרליין , ג'יבגו, לייף מותג הבית, רימל, דוקטור פישר, שול, ונוס ועוד

כמו כן, ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים המוצעים עד 60% הנחה ומגוון טיפולים שונים כמו הדרכות איפור של מאפרים בינלאומיים, טיפולי ידיים במתחם של אהבה, בדיקת עיניים בדוכן האופטיקה, טיפולי שיער ופן בנטורל פורמולה ואצל טוני וגיא.

ללו"ז המלא של אירוע ביוטי סיטי לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully