וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS הגישה תביעה שכנגד: DIRECTV ויצרנית שבבים עשו שימוש לא הוגן בסודות מסחריים של NDS

סוכנויות הידיעות

22.10.2002 / 9:08

התביעה של DIRECTV נגד NDS הוגשה לפני כחודש; NDS טוענת כי בשנתיים האחרונות DIRECTV עבדה בחשאי עם יצרנית השבבים לפתח חיקוי של הכרטיסים החכמים של NDS



חברת אן.די.אס הודיעה אמש כי הגישה תביעה שכנגד DIRECTV ושתי חברות בנות שלה, לאחר שהאחרונה הגישה תביעה נגד NDS לפני כחודש. NDS טוענת בתביעתה כי DIRECTV ויצרנית שבבים נוספת עשו שימוש לא הוגן בסודות מסחריים של NDS ובאינפורמציה שהיא קניינה של החברה ותכננו בחשאי להפר פטנטים של החברה. את הדברים הללו הן עשו, טוענת NDS, כדי ליצור תחרות לא הוגנת בשוק.



החברה טוענת בתביעתה כי בשנתיים האחרונות DIRECTV עבדה בחשאי עם יצרנית השבבים כדי לפתח מוצר חיקוי של הגרסה החדשה של הכרטיסים החכמים של NDS. בנוסף, היא טוענת ש-DIRECTV שיכנעה את יצרנית השבבים לשבור את הסכמיה עם NDS, וכי היא העבירה אינפורמציה הנוגעת לפטנטים של NDS לאתרי אינטרנט - מה שנתן לה את הצידוק לשבור הסכמים עם NDS בטענה שהכרטיסים החכמים שלה פרוצים. למעשה, במקרים בהם נפרץ השירות של DIRECTV, חברת NDS אומרת כי היה זה באשמתה שלה וכי היא סיכנה את הטכנולוגיה של NDS.



NDS מבקשת פיצויים עבור נזקיה ופיצויים לדוגמה כמו גם צו מניעה נגד DIRECTV ויצרנית השבבים מלייצר את הכרטיסים החכמים החדשים המפרים את הפטנטים של NDS, לטענתה, ועושים בטכנולוגיה שלה שימוש לא הוגן. החברה אף מבקשת צו מניעה נגד DIRECTV שימנע ממנה מלשדל את עובדי NDS לעבור לשורותיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully