וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוטי סיטי 2016: גידול לעומת השנה שעברה

11.7.2016 / 9:13

כ- 90 אלף מבקרים פקדו את ביוטי סיטי 2016 שהתקיים בביתן 1 גני התערוכה בתל אביב במשך ארבעה ימים. המכירות גדלו בכ- 12% לעומת ביוטי סיטי הוליווד 2015

ביוטי סיטי.
אירוע הביוטי סיטי

בשבוע שעבר קיימה סופרפארם את ביוטי סיטי, אירוע התדמית של החברה בתחום היופי בו מציגים למעלה מ-50 מותגי קוסמטיקה וביוטי את החידושים בתחום היופי והלייף סטייל, בהשראת מגזיני נשים מובילים בעולם. לאור הצלחת השנים הקודמות, נמשך האירוע ארבעה ימים בגני התערוכה בתל אביב וההשקעה בו עמדה על כ-8 מיליון שקלים.

לדברי דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: "כ-90 אלף איש פקדו את ביוטי סיטי 2016 במשך ארבעה ימים, וביום שישי האחרון הגיעו כ- 25 אלף. המכירות צמחו ב-12% לעומת שנה שעברה".

ביוטי סיטי.
ביוטי סיטי

עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר של סופר-פארם: "סופר-פארם כרשת מובילה מקיימת מדי שנה שלושה אירועי תדמית בתחומי הליבה שלה. כרשת מובילה חשוב לנו לאפשר ללקוחותינו ליהנות גם מאירועים חווייתיים מחוץ לחנויות, וביוטי סיטי הוא ללא ספק גולת הכותרת".

לוי מסביר את הצלחת האירוע בשילוב של כמה גורמים. "התוכן וההשקעה בעיצוב השנה היו יוצאי דופן ועבר מפה לאוזן ברשתות החברתיות מעבר לפרסום הרב. חשוב לציין את הספקים, שהם שותפים מלאים להצלחה ולהשקעה".

בין האירועים המרכזיים שהוצגו השנה: תצוגת אופנה של המעצב הבינלאומי אלי טהרי שהגיע לישראל היישר מניו יורק; תצוגות אופנה של מעצבים ישראליים מובילים: אלון לבנה, שני צימרמן ושי שלום; תצוגת בשמים- 19 מעצבים עיצבו דגמים בהשראת בקבוקי בושם אייקונים; תצוגת בגדי ים לנשים שמעולם לא צעדו על המסלול והחליטו להגשים חלום; פאנלים והרצאות בהשתתפותן של נשים מובילות ממגוון תחומים בחיים כמו עדינה בר שלום, רונית יודקביץ, דורית בר אור, גלית גוטמן, דנה ויס, מיקי חיימוביץ לוסי אהריש, ליהי לפיד, צופית גרנט ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully