וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינטרה תספק מעבדים ליונדאי; פוטנציאל העסקה נאמד ב-3-4 מיליון דולר בשנים הקרובות

בעז בבאי

22.10.2002 / 12:22

וינטגרה זכתה עד כה ביותר מ-40 פרויקטים, תוך שהיא גוברת על פתרונות מתחרים של אינטל ויבמ; צפויה להשלים גיוס של 10-15 מ' ד' עד סוף השנה



חברת וינטגרה הישראלית, המפתחת מעבדי גישה לרשתות תקשורת, חתמה על חוזה עם יונדאי נטוורקס (Hyundai Networks), לפיו תשתמש החברה הדרום קוריאנית במעבדי ה-WinPath של וינטגרה ברכזות ניהול המודמים בפס רחב שלה (ה-IP DSLAM). על פי הערכות, פוטנציאל העסקה נאמד ב-3-4 מיליון דולר ב-2-3 השנים הקרובות.



מערכות ה-IP DSLAM של יונדאי משמשות לניהול של מודמים מהירים בטכנולוגיית די.אס.אל (DSL). מוצרים ראשונים המבוססים על המעבד של וינטגרה, המשלב פתרון תוכנה על שבב סיליקון, נשלחו ללקוחות לבדיקות סופיות, כאשר מכירות ראשונות צפויות במהלך שנת 2003. יונדאי נטוורקס נחשבת לאחת השחקניות המובילות בשוק ציוד התקשורת בדרום קוריאה, הנחשב למתקדם יותר בעולם מבחינת שיעור החדירה של מודמים מהירים בטכנולוגית די.אס.אל.



וינטגרה, הנחשבת לאחת מחברות הסטארט אפ המבטיחות בישראל, זכתה עד כה בלמעלה מ-40 פרויקטים (Design-Wins) עם משפחת מעבדי הגישה המובילה WinPath, תוך שהיא גוברת על פתרונות מתחרים של שתי חברות הענק, אינטל ויבמ .



הפרויקטים מתפרשים על מספר תחומי התמחות: תשתיות הגישה הקווית, תשתיות הגישה האלחוטית, העברת קול על גבי חבילת נתונים (Voice over Packet) עבור מערכות המתוכננות לייצור בשנת 2003. בין הלקוחות של החברה, ניתן למנות את רד דאטה, אינטרפייס, מוטורולה וסי.אי.אס.



לדברי אורי הררי, מנהל התפעול של מרכז המו"פ והמכירות בישראל, ההצלחה בגיוס הלקוחות החדשים מסייעת כיום לחברה לקדם השלמת סבב גיוס בהיקף של 10-15 מיליון דולר, עד סוף השנה. הגיוס נועד לממן את המשך הפעילות של החברה עד המעבר לאיזון במהלך 2003.



וינטגרה גייסה סכום כולל של 26 מיליון דולר מאז הקמתה בינואר 2000 ע"י קובי בן צבי, המשמש כמנכ"ל החברה, ורוברט או'דל. בסבב הגיוס הראשון שערכה בפברואר 2000, גייסה החברה כ-5 מיליון דולר לפי שווי של 13 מיליון דולר אחרי הכסף. ביולי 2001 גייסה החברה 21 מיליון דולר לפי שווי של 70 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון הישראליות ג'נסיס, קונקורד ומגנום, הבנק הטייוואני CDIB ושתי יצרניות השבבים האמריקאיות טקסס אינסטרומנטס ומרוול. לרשות החברה עומד כיום גם קו אשראי בהיקף של 5 מיליון דולר שאותו העמידה קרן ההלוואות פלנוס לחברה החל מחודש יוני.



השבוע תכריז וינטגרה בוועידת מעבדי הרשתות (NPC - Network Processor Conference) בסאן חוזה, קליפורניה על השקת 4 מעבדי גישה (access packet processors) חדשים: WIN707 ,WIN737 ,WIN807 ו-WIN800. שני המעבדים האחרונים כוללים יכולות מתקדמות להמרת פרוטוקולים בין מערכות Frame-Relay ו-ATM, והם מהווים חלק ממשפחת מעבדי WinPath חדשה (Win8xx) שתתמקד בתחומים ספציפיים בשוק תשתיות הגישה, על ידי שילובי של שבב ופתרונות תוכנה ייחודיים.



וינטגרה מעסיקה כיום כ-85 עובדים, מהם כ-60 ברעננה, והשאר בשלוחות החברה בארצות הברית, סקוטלנד, קנדה ודרום קוריאה, ונציגויות המכירות בצרפת, גרמניה, סקנדינביה, אנגליה, יפאן וארה"ב.



מנכ"ל החברה, קובי בן צבי, ציין שוינטרה מתכננת להגדיל את מצבת כוח האדם שלה בשיעור של 10%-20% במהלך 12 החודשים הבאים, בארץ ובחו"ל, בהתאם לצמיחה בפעילות החברה ומצב שוק התקשורת העולמי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully