וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AT&T דיווחה על ירידה של 8.3% במכירות

רן דוידוב

22.10.2002 / 14:06

דיווחה על רווח פרופורמה של 6 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 2 סנט בתקופה המקבילה; עלתה על תחזיות הרווח

AT&T , חברת שירותי השיחות למרחקים אחרוכים הגדולה בארה"ב, דיווחה על ירידה ברווחיה ברבעון השלישי, לאחר שביקוש נמוך לשירותי שיחות במגזר הפרטי הביא לנפילה של 8.3% במכירותיה.

הרווח הנקי ירד ל-207 מיליון דולר, או 5 סנט למניה, מ-11.3 מיליארד דולר, או 3.13 דולר בתקופה המקבילה, בה רשמה החברה רווח חד פעמי כתוצאה מפיצול חטיבת הסלולר - AT&T וויירלס. מכירת החברה ירדו מ-13 מיליארד דולר בתקופה המקבילה ל-11.9 מיליארד דולר.

בניכוי הוצאות חד פעמיות הסתכמו רווחיה של החברה ב-6 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 2 סנט למניה בתקופה המקבילה. החברה הצליחה לעלות מעט על התחזית הממוצעת בשוק שצפתה לחברה רווח של 5 סנט למניה.

AT&T, המתכננת לחזור ולהתמקד בשוק הטלפון לאחר שתשלים את מכירת חטיבת הטלוויזיה בכבלים שלה לקומקאסט בסוף השנה, דיווחה שמכירות הלונג דיסטנס לשוק הפרטי צנחו ב-26% ל-2.8 מיליארד דולר ברבעון. הכנסות החברה מלקוחות עסקיים ירדו בצורה מתונה של 1.6% ל-6.7 מיליארד דולר.

החברה ניצבת בפני תחרות גוברת מצד מפעילות טלפון אזוריות וסלולריות, ושירותי דואר אלקטרוני שהזיקו לביקושים ולמחירי השיחות.

AT&T וחברות טלפוניה אחרות נאבקות עם היצע עודף של רשתות תקשורת, ביקושים נמוכים ותחרות גוברת מצד חברות במגזר.

AT&T ברודבנד, חטיבת הטלוויזיה בכבלים הנמכרת לקומקאסט, נהנתה מעלייה של 8.2% בהכנסות הפרופורמה, שהסתכמו ב-2.5 מיליארד דולר החטיבה איבדה 129 אלף לקוחות בסיס כתוצאה מתחרות גוברת בענף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully