וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע מצפה להכנסות של 4.9-5 מיליארד דולר ברבעון

הלל קורן

13.7.2016 / 8:07

החברה תקיים היום שיחת ועידה ותמסור גם תחזיות בנוגע לשנים 2016-2019, אשר יכללו תוצאות כספיות של הרכישה הצפויה של אקטביס, החטיבה הגנרית של אלרגן

ארז ויגודמן. שרון בוקוב
ארז ויגודמן/שרון בוקוב

טבע דיווחה אמש (ג') כי תקיים היום שיחת ועידה בכדי למסור תוצאות פיננסיות מקדימות על בסיס non-GAAP לרבעון השני של השנה, וכן תספק תחזיות פיננסיות לשנים 2016-2019, אשר יכללו גם את התוצאות של הרכישה הצפויה של אקטביס, החטיבה הגנרית של אלרגן תמורת כ-40 מיליארד דולר.

על פי הודעת החברה, היא מצפה כי הכנסות הרבעון החולף יהיו בין 4.9 ל-5 מיליארד דולר בהשוואה לתחזית הקודמת של 4.8-4.9 מיליארד דולר, בעוד שהרווח למניה על בסיס non-GAAP יהיה בין 1.19-1.22 דולר למניה, בהשוואה לטווח התחזית הקודם של 1.16-1.2 דולר למניה.

תזרים מזומנים כתוצאה מפעילות שוטפת צפוי להיות בין 1-1.1 מיליארד דולר, בהשוואה ל-1.2-1.3 מיליארד דולר.

יצוין כי עסקת טבע-אלרגן לא הושלמה גם בחודש יוני, לאחר דחייה שנעשתה על בסיס הערכות של טבע.

נזכיר כי העסקה הוכרזה לראשונה בסוף יולי 2015, ואז העריכו החברות שהיא תושלם ברבעון הראשון של 2016. לקראת סיום הרבעון הראשון, טבע הודיעה על עיכוב בהשלמת העסקה והעריכה שהיא תושלם באפריל, אך מאוחר יותר הודיעה על דחייה נוספת, לחודש יוני.

הסיבה לעיכובים היא הבדיקה של רשות הסחר הפדרלית (FTC), שאחראית על ההגבלים העסקיים בארה"ב. כחלק מההליך הרגולטורי, טבע נדרשה למכור קווי מוצר שבהם הייתה חפיפה בפעילותה עם פעילות החטיבה הנרכשת, וזאת כדי למנוע פגיעה בתחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • טבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully