וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמור-אבנון-עמיחי Y&R יוביל את מיתוג חברת הכבלים הממוזגת

ענת ביין

22.10.2002 / 16:45

בשלב השני יתווסף למערך הפרסום של החברה גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי; התקציב מוערך בכ-4 מיליון דולר

משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R נבחר להוביל את מהלך המיתוג של חברת הכבלים הממוזגת. בשלב השני יתווסף למערך הפרסום של החברה גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

מחברת הכבלים הממוזגת נמסר כי במהלך החודשים הקרובים יעסקו החברות בגיבוש האסטרטגיה השיווקית של החברה הממוזגת. עוד נמסר כי נושא הטלפוניה טרם טופל על ידי החברות וכי המשרדים שנבחנו לא הציגו פתרונות בענין זה. הליווי הפרסומי של תחום הטלפוניה יטופל עם השלמת מהלכי המיזוג.

חברת הכבלים הממוזגת צפויה להתחיל לפעול רשמית רק במהלך השנה הבאה, אך המכרז על תקציב הפרסום החל כשמנכ"ל החברה הממוזגת, רם בלינקוב, פנה אל משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, המטפל בתקציב ערוצי זהב, לשלמור-אבנון-עמיחי, המטפל במתב ולטמיר כהן, המטפל בתבל, והעביר להם בריף בו התבקשו להציג פרזנטציות למיתוג החברה הממוזגת.

לאחר השלב הראשון נותרו בהתמודדות משרדי הפרסום שלמור אבנון עמיחי ובאומן בר ריבנאי, שהתבקשו להציג תוספות לבריף המיתוג, שניתן ללא התייחסות לשם החברה. הפרזנטציות הנוספות הוצגו בשבוע שעבר.

עם צאת המכרז לדרך, הבהיר בלינקוב, שמבין שלושת המשרדים ייבחר משרד אחד שיטפל במיתוג החברה, ובשלב מאוחר משרד נוסף שיטפל במכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully