וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: ירידות חדות במניות השבבים; טקסס אינסטרומנטס נופלת ב-23% בעקבות האזהרה

דפנה מאור

22.10.2002 / 19:35

החברה הורידה בחדות את תחזית הרווח וההכנסות לרבעון הרביעי; מרתה סטיוארט ליווינג נופלת ב-13% בעקבות הערכות כי המנכ"לית תעמוד לדין על הונאת ני"ע



מניות הטכנולוגיה נסחרות בירידות בעקבות אזהרת רווח קשה של טקסס אינסטרומנטס. מנייתה של יצרנית השבבים לטלפונים סלולריים נופלת ב-22.6% ומוליכה את המגזר כולו לירידות שערים. מדד המוליכים למחצה נופל ב-6.2%. הירידות מתפשטות למרבית המגזרים לאחר אכזבה מדו"חות במגזר מוצרי הצריכה.



טקסס אינסטרומנטס , הספקית הגדולה בעולם של מעבדי אותות דיגיטליים ומעבדים אנלוגיים, דיווחה על עלייה של 22% בהכנסותיה ברבעון השלישי ועמדה בקירוב בתחזית הרווח וההכנסות. עם זאת, הורידה החברה בצורה חדה את תחזית הרווח וההכנסות לרבעון הרביעי, בשל חולשה בשוקי השבבים ומכונות החישוב. טקסס הודיעה גם על פיטורי 500 עובדים. מנייתה נופלת ב-22.6%.



מניית אינטל נסוגה ב-3.9%; המתחרה אי.אמ.די נופלת בשיעור דומה; יצרנית ציוד השבבים אפלייד מטריאלס יורדת ב-7%.



יצרנית התרופות ווייאת (סימול WYE) יורדת ב-7.2% לאחר שדיווחה על ירידה של 2% בהכנסות הרבעון.



מרתה סטיוארט, מנכ"לית חברת המדיה הנושאת את שמה, צפויה לעמוד לדין על חלקה בפרשיית המסחר על פי מידע פנימי במניות אימקלון. בשבוע שעבר הודה מנכ"ל אימקלון לשעבר, סם וקסאל, בסעיפי הונאה, שיבוש חקירה וזיוף. סטיוארט חשודה כי מכרה מניות על פי מידע פנימי שהדליף לה וקסאל. מניית MSO נופלת ב-13%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully