וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי הגיע להשקה הלוהטת בירושלים?

רונית מטיאס

14.7.2016 / 15:44

ג'ודי שלום ניר-מוזס מתחממת, דנה עזריאלי עולה לגג מורן אטיאס מבקרת, ג'יל גמון מכין בצק

צל בגדד

לינדה מנוחין, ויוויאן רכיב, אירית אדמוני פרלמן והרבנית עדינה בר שלום. רפי דלויה,
לינדה מנוחין, ויוויאן רכיב, אירית אדמוני פרלמן והרבנית עדינה בר שלום/רפי דלויה

באווירת ההתחדשות שעובר בית התפוצות מאז נפתח האגף החדש, ערכה אמש אגודת הידידים הקרנת לסרט התיעודי "צל בבגדד" המביא את סיפורה של העיתונאית לינדה עבדול עזיז מנוחין שנמלטה מעיראק בשנות ה-70, והקשר שלה עם עיתונאי עיראקי במאמץ לאתר מה אירע לאביה אחרי שנמלטה משם.

בתום ההקרנה, ג'קי חוגי הנחה פאנל בהשתתפות הבמאי דוקי דרור, לינדה מנוחין וח"כ פרופ' יוסי יונה, ממייסדי הקשת המזרחית. אנסמבל פירקת אלנור–האנסמבל הישראלי למוסיקה מזרחית קלאסית היה על החלק האמנותי. הכנסות הערב קודש להבאת ילדים, משפחות מהפריפריה וחיילים לבית התפוצות.

בצופים: אירית אדמוני פרלמן, מנכ"לית אגודת ידידי בית התפוצות; בני וחנה פרי-זן- יו"ר פעילים; איתן בן-אליהו ורווית טרלובסקי; ויוויאן רכיב, אחותה של לינדה; הניה ומשה נור, מבעלי קבוצת נור; אתי וגד פרופר.

קיץ חם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסים משעל, איציק אוזנה וג'ודי שלום ניר מוזס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין פוסט בפייסבוק לציוץ בטוויטר, הגיעה ג'ודי שלום ניר-מוזס, נשיאת עמותת חום הפועלת לרווחת ילדים נזקקים, וניסים משעל מפעילי העמותה, לסניף ACE בראשון-לציון, כדי לקבל צ'ק על-סך 250,000 שקלים, תרומת איציק אוזנה, מנכ"ל רשת ACE .

ACE תומכת בחום באמצעות שיתופי פעולה בסניפים ותרומת לקוחות הרשת לטובת סלי מזון לילדי הנזקקים. במהלך שנתיים, נתרמו למעלה מ-400 אלף שקל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

שגריר בבורסה

שמעון גליל, רויטל אברהמי, יוסי רגב, ניר כהן. גיא אסייג,
שמעון גליל, רויטל אברהמי, יוסי רגב, ניר כהן/גיא אסייג

חברת שגריר פתחה את המסחר בבורסה לני"ע לרגל רישום החברה כחברה ציבורית מסוף יוני 2016. שגריר נרשמה למסחר במסגרת חלוקת דיווידנד בעין לבעלי מניות פוינטר. יוסי רגב, מנכ"ל שגריר אמר כי שגריר נמצאת בתנופת עשייה וטבעי שתיסחר בבורסה לני"ע. "ידענו לזהות את הפוטנציאל העסקי בתחום שיתוף הרכבים ואנו מאמינים כי השקעתנו בקאר2גו תהווה מנוע צמיחה משמעותי נוסף עבור החברה". עדי ברקן, סמנכ"לית בכירה ומנהלת מחלקת הסליקה, אמרה כי כשאומרים שגריר מתכוונים בדרך-כלל לשגריר בחו"ל.

שנת הקטניות

אורית אופיר, יוסי שטרית, יעל פודולסקי , גיל גמון. רונית מטיאס,
אורית אופיר, יוסי שטרית, יעל פודולסקי , גיל גמון/רונית מטיאס

ג'יל גמון, מנכ"ל סוגת, פשט השבוע את החליפה, לבש סינר, והתייצב בסדנת קטניות בבית בולטהאופ בנמל תל-אביב. השף יוסי שטרית הפקיד בידיו מתכון להכנת קרקרים וגמון עמד במשימה בכבוד ועם קצת עזרה מחברים הכין את הבצק.

גיל גמון ויפה אפרתי. רונית מטיאס,
גיל גמון ויפה אפרתי/רונית מטיאס

גמון סיפר כי האו"ם הכריז על 2016 כשנת הקטניות ולכן הסדנה מוקדשת לקטניות, גמון אמר שהוא גאה שסוגת מובילה את שוק הקטניות בישראל וחוברת למהלך של האו"ם להעלאת המודעות לערכים התזונתיים שיש לקטניות. שטרית, שף מסעדת משייה שזכתה לשבחים, בישל ונתן מתכונים מקוריים כולל סודות פרטיים לבישול קטניות מהמטבח הפרטי, הושיטו יד יעל פודולסקי, מנהלת השיווק של סוגת ויפה אפרתי, דוברת החברה.

אמריקה בישראל

איריס ואילן בן דרור, אסף גולן נופר בן דרור. רונית מטיאס,
איריס ואילן בן דרור, אסף גולן נופר בן דרור/רונית מטיאס

אילן, איריס ונופר בן-דרור, מבעלי קבוצת בן דרור גרופ, היבואנים הבלעדיים בישראל של מותג תיקי הגב האמריקני JanSport, השיקו חנות פופ-אפ בגן-העיר בתל-אביב באווירה אמריקנית עם דוכני נקניקיות, פנקייק וגלידה.

בחנות יימכרו למעלה מ-50 דגמים בשלל צבעים ופרינטים, כולל התיק הקלאסי SuperBreak, מקטגורית ה- Outside הלקוח מעולם המטיילים האורבניים. אסף גולן, מנכ"ל גן העיר נטש את משרדו הממוזג והצטרף לחגיגה.

הנשיאים

מורן אטיאס ורובי ריבלין. מארק ניימן לעמ, מערכת וואלה! NEWS
מורן אטיאס ורובי ריבלין/מערכת וואלה! NEWS, מארק ניימן לעמ

מורן אטיאס המשחקת נשיאה בסדרה הרודן, הגיעה לביקור בזק בן 24 שעות במהלכן נסעה עם רוברטו בן-שושן מנהלה האישי, לפגישה עם נשיא המדינה ראובן ריבלין בלשכתו בירושלים. ריבלין הביע הערכתו לפעילותה ההומניטרית של אטיאס בעולם כולל פעילותה למען ישראל, אטיאס הבטיחה להמשיך להיות שגרירת כבוד בעולם, בתום הפגישה המשיכה לביקור בכותל.

רואים רחוק

זהר שיקלר, יעקב יאן טומרקין, אסף שניר ומעין דוידוביץ. קארינה בולטוב,
זהר שיקלר, יעקב יאן טומרקין, אסף שניר ומעין דוידוביץ/קארינה בולטוב

אסף שניר, מנכ"ל לוקסאוטיקה ישראל, הזמין את חברי נבחרת השחייה והשייט האולימפיים למשרדי החברה ברמת החייל, שם העניק להם משקפי שמש חדשים של אוקלי, כולל ציוד משלים שישרת אותם בנסיעתם לאולימפיאדה. מותג אוקלי, מותג משקפי שמש מקצועי, החליט לתת חסות לספורטאים, כהוקרה על נחישותם ועבודתם הקשה שהביאו אותם לפסגת ההישגים המקצועיים.

ביטוח בטוח

גיל שגיב סמנכ"ל שיווק בביטוח AIG ויפעת רייטר, סמנכ"לית ביטוחי תאונות אישיות, חיים ובריאות בחברה, ערכו בפלמינגו בר במלון בראון ביץ' תל-אביב, כנס שנושאו הערכות לנופש בחודשי הקיץ. רייטר נתנה עצות בבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאם לצרכי הנופשים.

בהמשך קיבלו המוזמנים טיפים כיצד לארוז מזוודה בצורה אפקטיבית וכיצד להפוך את הטיול המשפחתי לחוויה מעצימה ומלכדת.

אגב כ-300 עובדי אגף הלקוחות של החברה שזכתה במקום הראשון במדד השירות של משרד האוצר, קיבלו לאחרונה טאבלט חדיש. נורית קנטור, סמנכ"לית בכירה באגף הלקוחות, שניצחה על המבצע הסודי, אמרה כי הטאץ' של כל אחד מעובדי האגף הוא שהביא את המקום הראשון שנה שלישית ברציפות

על גגות תל אביב

ארנון תורן, דנה עזריאלי, אופיר אורן. אלירן אביטל,
ארנון תורן, דנה עזריאלי, אופיר אורן/אלירן אביטל

דנה עזריאלי, יו"ר דירקטוריון קבוצת עזריאלי; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; אופיר אורן, מנכ"ל עזריאלי תל-אביב; עופר ירום, סמנכ"ל שיווק קבוצת קניוני עזריאלי; וחן זהביאן, מנהלת שיווק עזריאלי תל-אביב, המריאו למרומי הקומה ה-50, כדי להשיק את עזריאלי 360-מתחם פעילות חוויתי על גג המגדל העגול שיפעל במהלך יולי-אוגוסט.

על גגות ירושלים

רמי ועדינה לוי. רונית מטיאס,
רמי ועדינה לוי/רונית מטיאס

גיא קליימן, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, השיק את הגארדן טראס על גג המלון.

רייצל ויצמן וגיא קליימן. רונית מטיאס,
רייצל ויצמן וגיא קליימן/רונית מטיאס

המוזמנים נהנו ממנות טאפאס ים-תיכוני שהכין איציק מזרחי ברק השף הראשי של המלון במטבח שנבנה במקום ומאפשר לאורחים להיות חלק מחוות הכנת המנות. בבר שנבנה במיוחד הוכנו קוקטיילים מגוונים, וחובבי הסיגרים נהנו מקולקציית סיגרים יוקרתית וייחודית למלון, בין לבין היו מי שרקדו לצלילי להקה שהנעימה את הזמן והסניפו נוף עוצר נשימה של ירושלים. על המרפסת שעוצבה בסגנון ים-תיכוני, הוצבו עצי זית שהועלו לגג עם מנוף. קליימן אמר כי המקום נפתח על-מנת להגדיל את אפשרויות הבילוי לקהל הרחב בימי הקיץ לא רק לאורחי המלון וכי הוא מאמין שהמקום יהפוך לקום בילוי פופולרי בקרב הירושלמים, בליינים מהמרכז וכל מי שמחפש אופציית בילוי אקסקלוסיבית בעיר. המקום פועל בימים ראשון עד חמישי בשעות הערב.

בקטנה

+יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים; ישראל ברמן, יו"ר שופרסל; וראש עירית לוד יאיר רביבו, ביקרו אתמול באורט למדעים הערבי בלוד ושוחחו עם תלמידים ובוגרים.

+מיה מילצקי, סמנכ"לית שיווק קבוצת סיטי טיים, ארחה במתחם האירועים HIGH& בתל-אביב, את ליאם מקאליסטר, מנהל השיווק EMEA (אפריקה, מזרח התיכון, אירופה) וניק גרין, מנהל מכירות EMEA, מחברת BULOVA העולמית, שהגיעו לישראל מלונדון, לרגל השקת מותג השעונים בישראל.

+עובדי בית ההשקעות אלטשולר, השתתפו בפעילות יום ספורט מגבש במסגרת קייטנת קיץ לילדים. אנשי בית ההשקעות התנדבו מכל הלב כדי לשמח את הילדים, והפעילו תחנות ספורט, כמו משיכה בחבל וקליעה למטרה.

+נציגי ממשלת קוסטה ריקה נציגים מהבנק המרכזי של המדינה ויועצי חשמל מאוניברסיטת קוסטה ריקה, הגיעו לביקור ראשון בישראל במהלכו בקרו במפעל "גמאטרוניק" בירושלים. הקבוצה הגיעה לבדוק מערכות ישראליות לחלק מהפרויקטים המרכזיים והגדולים ביותר במדינתם. בין הרצאה למפגש עם יוסי גורן, מנכ"ל ומייסד החברה, טיילו בעיר העתיקה ובכותל המערבי, וסעדו במסעדת "החצר" של השף מוטי אוחנה. בתום הארוחה הזמינו סיבוב אחרון של שתיה, לישראלים לקח זמן להבין שבקוסטה ריקה אומרים שוב ושוב שזה הסיבוב האחרון למרות שיכולים להיות 5 סיבובים אחרונים, למחרת ירדו כולם לים המלח, שם רכבו על גמלים.


+חברי המשלחת למשחקים האולימפיים, הגיעו לגיבוש במלון כפר-המכביה, שם נהנו מקבלת פנים, לינה בסוויטות, עיסויים ופינוקי ספא, קבלת המדים הרשמיים, ארוחות בריאות ופגישה עם שחר צוברי שחזר מאימונים בריו, שסיפר להם על המקום בו ישהו.

+ שלא תגידו לא ידענו, ב-10.8 יפתח הסניף ה-19 של רשת H&M בקניון קריית-אונו. בשעה 11:00 יתקיים טקס גזירת הסרט האדום של H&M, ייפרש שטיח אדום והקונים ייהנו מאווירה חגיגית עם הפתעות ופינוקים. 100 הלקוחות הראשונים שייכנסו לסניף, יקבלו כרטיס מתנה לרכישה בסניפי הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully