וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומניס חתמה על שני הסכמי שיתוף פעולה אסטרטגיים בתחום רפואת העיניים

TheMarker

22.10.2002 / 16:53

חתמה על הסכם OEM עם החברה האוסטרלית Ellex Medical - יצרנית מערכות לייזר לחיתוך, והסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם החברה הצרפתית Moria S.A



חברת לומניס , הנסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 163 מיליון דולר, הודיעה היום על חתימה על הסכם OEM לאספקת מערכות לייזר עם החברה האוסטרלית Ellex Medical - יצרנית מערכות לייזר לחיתוך.



בנוסף, חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם החברה הצרפתית Moria S.A, יצרנית מערכות מבוססות אור לטיפול בקרנית. שני ההסכמים צפויים לסייע ללומניס להגדיל את ביזור טכנולוגיות הלייזר שלה תוך שילוב טכנולוגיית הטיפול בקרנית עם מערכת הלייזר Allegretto Wave.



ההסכם בין לומניס ו-Ellex Medical קובע כי לומניס תייצר גרסת OEM של מערכת הלייזר לקרישה באמצעות קרני אור ותעניק ל-Ellex Medical זכויות שיווק ברחבי העולם לתקופה של שלוש שנים. שתי החברות גם ישתפו פעולה בהצגת מערכות לייזר נוספות לטיפולי עיניים.



במסגרת ההסכם שנחתם עם חברת Moria S.A, תציע לומניס ללקוחותיה את האפשרות לרכוש את קו המוצרים של Moria לטיפול בקרנית יחד עם מערכת ה-Allegretto Wave, המיוצרת על ידי החברה הגרמנית WaveLight ומשווקת על ידי לומניס מחוץ לארה"ב תחת הסכם בינלאומי. מערכת ה-Allegretto Wave משמשת לצורכי מחקר בלבד בארה"ב. חברת Moria היא מובילה בייצור מערכות לטיפול בקרנית, ולומניס תפיץ את כל קו המוצרים שלה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully