וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוטכנולוגיה כללית השיקה טבליות אוקסנדרין שיקלו על הרגלי נטילת התרופה ויגדילו את נתח השוק שלה

סוכנויות הידיעות

22.10.2002 / 16:48

הטבליות בגודל 10 מ"ג, יאפשרו לחולים ליטול 2 טבליות ביום - במקום 8; האוקסנדרין הוא המוצר העיקרי של החברה ומכירותיו ב-2001 הגיעו ל-47 מ' ד'



ביוטכנולוגיה כללית הודיעה היום על השקת טבליות חדשות של 10 מ"ג של תרופת האוקסנדרין, המשמשת לטיפול באובדן משקל לא רצוני. עד היום ייצרה החברה טבליות של 2.5 מ"ג בלבד.



האוקסנדרין הוא המוצר העיקרי של חברת הביו-טק הישראלית - סינתיזה כימית של סטרואיד, שהתברר כבעל יכולת לסייע בהעלאה במשקל ובבנייה מחודשת של מסת השרירים בגוף. הטבלית החדשה היא גדולה יותר ומאפשרת לחולים הנוטלים מינון של 20 מ"ג ביום, המינון הנפוץ ביותר, לעבור לצריכה של שתי טבליות של 10 מ"ג במקום שמונה טבליות של 2.5 מ"ג. עובדה זו אמורה לשפר את היענותם של החולים ולהגביר, לדברי החברה, את הגידול בנתח השוק של התרופה.



לדברי מנכ"ל החברה, סים פאס, הטבליות החדשות אמורות אף להימכר ישירות לסיטונאים, עובדה שתצמצם את עלויות ההפצה של החברה. מאז הושקה התרופה בדצמבר 1995 צמחו מכירות האוקסנדרין למחזור של 47 מיליון דולר ב-2001. ביוטכנולוגיה הודיעה בעבר שמכירות האוקסנדרין עלו ברבעון השלישי של 2002 ב-35% בהשוואה לתקופה המקבילה. מכירות התרופה בתשעת החודשים הראשונים של השנה עלו ב-18% בהשוואה לתקופה המקבילה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully