וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגיס מנהלת מגעים למכירת קרליין ונקה 7 לסנו תמורת 70-100 מיליון דולר

אילן מוסנאים

22.10.2002 / 10:12

סמנכ"ל הכספים: אנו מקיימים מגעים עם גורמים שונים אולם הם לא הבשילו לדרגה שמחייבת דיווח; אגיס מבקשת למכור פעילות הצריכה כדי להתמקד בתחום הרפואי



אגיס מנהלת מגעים למכירת פעילות מוצרי הצריכה שלה לחברת סנו לפי שווי של 70-100 מיליון דולר. פעילות מוצרי הצריכה של אגיס כוללת את החברות קרליין ונקה 7.



שני החברות הבנות מייצרות יחד כ-900 מוצרים בתחומי הקוסמטיקה, הטואליטיקה, דטרגנים, מוצרי ניקיון וסבונים מוצקים. בנוסף, אגיס מייצרת מוצרי קומטיקה וטואלטיקה עבור גורמים חיצוניים כמו נ.א.ש תמרוקים, פנינה רוזנבלום, מרזי מורית ועוד.



במחצית הראשונה של 2002 הושפעו מכירות התחום לרעה מהמיתון במשק והסתכמו בכ-150.5 מיליון שקל - ירידה של כ-5% לעומת התקופה המקבילה.



אגיס מנסה כבר תקופה ארוכה למצוא קונה לפעילות מוצרי הצריכה, שאינה סינרגטית לפעילות הפרמצבטיקה שהינה פעילות הליבה של אגיס. סמנכ"ל הכספים של אגיס, רפי לבל, אישר כי היו מגעים עם גורמים שונים בהם גם סנו אולם בשלב זה הם לא הבשילו לדרגה שמחייבת דיווח.



סנו, שבשליטת ברונו לנדסברג, היא אחת החברות המובילות בארץ בתחום הטואלטיקה. החברה, שנסחרת בבורסה לפי שווי של כ-58 מיליון דולר, סיימה את המחצית הראשונה של 2001 עם מכירות של 268.7 מיליון שקל ועם רווח של 14.6 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully