וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה חדש יעניק סיוע לסטארט אפים בתחומי התעופה

17.7.2016 / 13:55

Cockpit Innovation Hub מקבוצת אל על וJetBlue Technology Ventures מכריזים על שיתוף פעולה בדמות תכנית Navigator לסטארט אפים בתחום התעופה והתיירות. התוכנית המשותפת אשר פותחת שעריה ליזמים בימים אלו תתנהל על קו תל אביב - סיליקון וואלי.

ביטוח נסיעות לחול. מערכת וואלה!
ביטוח נסיעות לחול/מערכת וואלה!

Cockpit, האב החדשנות שהקימה אל על וזרוע ההשקעות של eetBluJJetBlue Technology Ventures הודיעו היום על השקת תוכנית ה-Navigator, תוכנית האצה בינלאומית עבור חברות סטארט-אפ בתחומי ה Air Travel - תעופה ותיירות. מטרת התוכנית היא לחשוף את החברות המובילות בתעשייה לטכנולוגיות החדישות ביותר בתחומי פעילותן, כשהן מהוות שותפות אסטרטגיות, תוך השקעת משאבים וידע בחברות הצעירות.

התוכנית, שאליה ייבחרו סטארט-אפים מכל העולם בתחומי התעופה והתיירות, ואף סטארט אפים אשר מעוניינים לחדור לעולם התעופה והתיירות לראשונה לאחר שחוו הישגים בתעשיות אחרות, יזכו במהלך התכנית להשקעה כספית, משרדים בישראל וארה"ב, ליווי צמוד שיכלול את רשת הנטוורקינג הגלובלית של השותפות בענף התעופה וליווי ויעוץ בתחומים עסקיים שונים ומגוונים, לרבות בתחום המסחרי, השיווקי, הטכנולוגי והמשפטי. בנוסף, כל סטארט-אפ שיתקבל לתכנית ייחשף לאנשי מקצוע ולקוחות מובילים בתחומי התעופה והתיירות.

במסגרת התוכנית יפעלו החברות שלושה חודשים בישראל וחודש נוסף בעמק הסיליקון. הן יזכו להציג את המיזמים שלהם לאנשי מפתח בתעשיית התעופה העולמית. מעבר לתכנית הבינלאומית שאורכה 4 חודשים, ייתכן ויוצע לחברות בוגרות התכנית תמיכת המשך בדמות מקום עבודה ופיתוח עסקי למימוש שיתופי הפעולה שייווצרו במשך 8 חודשים נוספים.

ה-Navigator מהווה שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם התעופה הבינלאומי, המאפשר לחברות גישה בלתי אמצעית אל חברות תעופה מובילות ואפשרות להציג ולבחון באמצעותן בזמן אמת את המוצר שפיתחו.

החברות יערכו בשבוע הבא אירוע השקה בתל אביב. במעמד האירוע יהיו נוכחים מספר אנשי מפתח מאל על, JetBlue ושותפים נוספים של ה-Navigator. בהמשך לאירוע ההשקה, מתוכננים מספר אירועים נוספים בחודשיים הקרובים בתל אביב ובסיליקון וואלי אשר יהיו פתוחים לסטארט אפים ויזמים אשר מעוניינים להיחשף באופן אישי להצעת הערך של תוכנית ה-Navigator.

הגשת מועמדות לתוכנית נפתחה בימים אלו ותישאר פתוחה לזמן מוגבל באמצעות האתר cockpitinnovation.com כאשר לאחר מכן יוכרז על החברות שהתקבלו לתוכנית.
זמן קצר לאחר תקופת הגשת המועמדות וההכרזה, התוכנית תצא לדרכה ראשית בתל אביב. בחירת הסטארט-אפים לתוכנית תבוצע תוך בחינת קריטריונים קפדניים, כאשר הראשון שבהם הוא הוכחה כי הפיתוח הטכנולוגי המדובר יוביל לחדשנות ולשינוי חיובי בענף.

הנרי חן ויינשטיין, מנכ"ל Cockpit "שיתופי פעולה נכונים הוכיחו את עצמם כמאיצי חדשנות. עצם החיבור בין שניים ממרכזי הסטארטאפים המובילים בעולם, ת"א וסיליקון וואלי דרך מרכזי הפיתוח של Cockpit ו JetBlue Technology Ventures הוא ללא ספק הישג משמעותי בדרך לשילוב חדשנות בעתיד תעשיית התעופה. תוכנית ה-Navigator היא ראשונה מסוגה, התוכנית אשר הוקמה מתוך התעשייה על מנת להתמקד ולסייע לסטארט אפים מתחום התעופה והתיירות מביאה עימה הזדמנות ייחודית ליזמים בתחום זה".
בוני סימי, נשיאת JetBlue Technology Ventures: " אנו שמחים לשתף פעולה עם Cockpit במטרה לחבר בין שני מרכזי יזמות מובילים בתחום התעופה השוכנים בת"א ובסיליקון וואלי דרך תוכנית הNavigator. על ידי שילוב של מומחיות טכנולוגית בתחום התעופה עם פלטפורמות ממשיות והיכולת לסייע בפיתוח רעיונות חדשניים לתעשייה, אנו ללא ספק נמצאים במקום אידיאלי בו באפשרותנו לסייע לסטארט אפים לעצב את העתיד של עולם התעופה העולמי.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully