וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואר ישראל: חבילות מ-NEXT יגיעו תוך שבוע

17.7.2016 / 16:05

עד כה ביצעה NEXT שילוח לישראל בדואר רשום, ללא אפשרות מעקב אחר החבילות ולקוחות רבים התלוננו על השירות. בניסיון לשפר שיטת ההפצה, החליטה ענקית הסחר הבריטית לבחון אלטרנטיבות אחרות בישראל ולבסוף הוחלט להשתמש בשירות מתקדם יותר של דואר ישראל – ECO POST

דואר ישראל. דואר ישראל,
דואר ישראל/דואר ישראל

דואר ישראל מתחייבים כי מעתה ההפצה של הפריטים המוזמנים על ידי ישראלים באתר NEXT ימסרו ללקוחות עד שבוע מיום ההזמנה. האספקה תבוצע באמצעות שירות ECO POST ולמזמין הישראלי תינתן אפשרות לבצע מעקב מלא על החבילה משלב ההזמנה ועד מסירתה כמו כן יקבלו המזמינים הודעה לטלפון הסלולרי עם הגעת החבילה.

עד כה ביצעה NEXT שילוח לישראל בדואר רשום, ללא אפשרות מעקב אחר החבילות ולקוחות רבים התלוננו על השירות. בניסיון לשפר שיטת ההפצה, החליטה ענקית הסחר הבריטית לבחון אלטרנטיבות אחרות בישראל ולבסוף הוחלט להשתמש בשירות מתקדם יותר של דואר ישראל.

עד כה המשלוח ההזמנות לארץ נעשה ללא תשלום, ובדואר ישראל מניחים שגם השירות החדש לא יגולם במחיר לצרכן, המופיע באתר, אולם כדאי לעקוב אחר המחירים של NEXT מכיוון שלא התקבלה קביעה חדש משמעית לגבי המחיר הסופי של המשלוח.

שירות ECO POST'' " מאפשר הזמנת חבילות מאתרי הסחר המקוונים תוך מעקב ממוחשב משלב ההזמנה, הוכחת משלוח ואישור מסירה אלקטרוני, חלוקה תוך כשלושה ימים מרגע ההגעה לישראל ופיצוי במקרה של אובדן, בהתאם לתנאי השירות. השירות מקבל עדיפות בכל השרשרת התפעולית, מרגע נחיתתו בארץ, דרך שלב תהליך המיון ועד ההעברתו ליחידות והחלוקה היומיומית של הפריטים.

בדואר ישראל מקווים כי שיתוף הפעולה עם חברת אסנדיה, חברת בת של דואר שוויץ ודואר צרפת, המטפלת במשלוחי נקסט לישראל ופועלת באירופה, בארצות הברית ובאסיה, עשוי להביא מותגים נוספים מהמובילים בעולם לפעול בארץ באמצעות דואר ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully