וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS ורבורג: "העובדה שלומניס לא הודיעה על מועד פרסום הדו"חות - מרמזת על אזהרת רווח אפשרית"

שירלי יום-טוב

22.10.2002 / 22:07

בית ההשקעות מוריד תחזיות לרבעון הרביעי ולשנת 2003; "לא נשנה את התחזיות לרבעון השלישי קרוב כל כך למועד פרסום הדו"חות";



בבית ההשקעות UBS ורבורג אומרים היום כי העובדה שלומניס לא פירסמה הודעה לעיתונות על מועד פרסום הדו"חות לרבעון השלישי, וכי לא נקבע עדיין מועד לשיחת הוועידה, עשויים לרמוז על אזהרת רווח אפשרית. גם דו"חות מאכזבים לרבעון מצד יצרניות ציוד רפואי אחרות, לא מעודדת את האנליסט סטיבן לוי שחותך היום את התחזיות לחברה לרבעון הרביעי ולשנת 2003.



"לא נשנה את התחזיות לרבעון השלישי קרוב כל כך למועד פרסום הדו"חות, אך אנו נוקטים בגישה זהירה יותר לגבי הרבעונים הבאים, כדי להצביע על החולשה בסקטור באופן כללי", אומר לוי. תחזית הרווח הנקי לרבעון הרביעי יורדת כעת ל-15 סנט למניה, 5.5 מיליון דולר, תחת הערכה קודמת לרווח נקי של 21 סנט למניה. תחזית ההכנסות עומדת כעת על 95.5 מיליון דולר, ירידה מהתחזית הקודמת ל-100.5 מיליון דולר. לשנת 2003 מדובר כעת בתחזית הכנסות של 406 מיליון דולר תחת הערכה קודמת ל-415 מיליון דולר. זאת, על רווח נקי של 74 סנט, כ-27 מיליון דולר, תחת הערכה קודמת ל-93 סנט.



"לומניס ממשיכה להיות סיפור מסוכן", אומר לוי, "אך אנו ממשיכים להאמין כי החברה החלה בהתאוששות לטווח הארוך". ההמלצה נותרת על "קנייה" במחיר יעד של 7 דולרים - פרמיה של 60% על מחירה הנוכחי.



לוי אינו מתעלם משרשרת ההודעות על אישורי ה-FDA שפירסמה החברה בימים האחרונים, אך לדעתו הודעות אלו יתורגמו להכנסות בשנת 2003 ואילך. "ההודעות האלו מחזקות את דעתנו על כך שהסיכויים עבור החברה בטווח הארוך - מצוינים".



תחזית בית ההשקעות לרבעון השלישי נותרת כאמור על הכנסות של 94.8 מיליון דולר ורווח נקי של 12 סנט למניה, כ-4.4 מיליון דולר.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully