וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה חדה ברווחי בוסטון סיינטיפיק: שילשה את הרווח הנקי ברבעון השלישי ל-161 מיליון דולר

יהודה שויצר

22.10.2002 / 22:45

החברה רשמה צמיחה של כ-8% במכירות הרבעון ל-722 מיליון דולר; מסרה כי לצמיחה החדה ברווחים תרמו יישוב תביעה על הפרת זכויות פטנט ופריחה במכירות הסטנטים הרפואיים



עלייה חדה ברווחי יצרנית הציוד הרפואי בוסטון סיינטיפיק . החברה שילשה את הרווח נקי ברבעון השלישי ל-161 מיליון דולר, או 39 סנט למניה. בוסטון מסרה כי לצמיחה החדה ברווחים תרמו יישוב תביעה על הפרת זכויות פטנט ופריחה במכירות הסטנטים הרפואיים.



בשורת ההכנסות רשמה החברה צמיחה של כ-8% במכירות הרבעון ל-722 מיליון דולר.



לבוסטון סיינטיפיק קשרים עמוקים עם השוק הישראלי. לפני מספר חודשים אמרה החברה כי היא מתכוונת להשקיע בשנים הקרובות עד כ-100 מיליון דולר בתעשיית הציוד הרפואי והביוטכנולוגיה בישראל. מזה מספר חודשים מפעילה בוסטון סיינטיפיק נציגות עצמאית בישראל, כחלק מהרחבת פעילותה בארץ.



בוסטון סיינטיפיק מחזיקה כיום ב-22% ממניות חברת מדינול, שאותן קיבלה במסגרת הסכם השקעה ואספקה שנחתם ב-1995. במארס השנה הודיעה חברת מדינול, הנשלטת על ידי קובי ויהודית ריכטר, על הפסקת הסכם אספקת הסטנטים לבוסטון סיינטיפיק בעקבות מה שהגדירה "הפרה עקבית של ההסכם ביניהן מצד בוסטון סיינטיפיק".



בשנה שעברה הגישה מדינול תביעה נגד בוסטון סיינטיפיק בבית המשפט בניו יורק, בה האשימה אותה בין היתר בהפרת הסכמים וגזילת קניין רוחני. הדיון בתביעה בבית המשפט הפדרלי בניו יורק עדיין בעיצומו.



לאחרונה הודיעה מדינול כי חברת גור מדיקל, מקבוצת גור, תחליף את בוסטון סיינטיפיק כערוץ השיווק העיקרי שלה לסטנט הנירפלקס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully