וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פק"ל קיץ: כמה יעלה לכם למנוע שריפות בבית?

18.7.2016 / 13:26

קצר חשמלי, רשלנות או הצתה - שריפות בקיץ הן דבר בשגרה והגיע הזמן למנוע אותן. מה צריך כל ישראלי לשאול את עצמו וכמה זה יעלה?

אתר רשמי

בחודשי הקיץ שריפות הן חלק בלתי נפרד מהנוף בארצנו. ולכן אנחנו צריכים לברר האם בכלל יש לנו ביטוח כנגד שרפות ואם כן, האם הוא מספק ונערך כראוי?

שרפה נגרמת ממקור פנימי כקצר חשמלי או מקור חיצוני כשרפה הפורצת או ניצתת בזדון. האש והעשן הורסים כל מה שנקרא בדרכם והנזקים הם לא רק לדברי הערך כי גם למוצרים חיוניים שנמצאים בשימוש יומי.

הפוליסה הנרכשת אמנם מעניקה ביטחון לקבלת פיצוי, אך אינה מונעת או מקטינה את הסיכון. הוצאה חד פעמית בעלות קטנה של כמה מאות שקלים, כמו רכישת מטף, גלאי עשן, או התקנת צינור גינה ארוך דיו, תשפר מהותית את היכולת שלנו להגן על הבית העסק והרכוש.

כיסוי נזק האש הוא הרכיב המרכזי והבסיסי בכל ביטוח דירה ובית עסק, ומופיע הן בפרק המבנה והן בתכולה. על מנת להיות מבוטחים באופן מקיף מפני נזקי השריפה, יש לבטח את שני המרכיבים.

עלות ביטוח דירה ממוצעת (מבנה ורכוש) נעה בין 500 עד 2000 שקלים בשנה תלוי בגודל הדירה ובתכולתה. בפוליסה העסקית העלות מתחילה לרוב ב- 2,000 שקלים ויכולה להגיע גם לעשרות אלפי שקלים בשנה, תלוי בגודל ובמהות העסק. חשוב לוודא כי סכומי הביטוח הנקבעים בפוליסה הם נכונים ואומדים נכון את שווי המבנה והתכולה.

לסיכום, כאשר נגרמות שרפות, הנזק לרכוש שעלול להיות מוחלט, ולכן כדאי לפנות אל סוכן הביטוח, לערוך את הפוליסה המתאימה עבורנו.

וואלה! NEWS בשיתוף לשכת סוכני הביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully