וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 שנה למפעלות לחינוך וחברה: "כדי לנצח, צריך להיות טובים"

18.7.2016 / 15:09

עמותת "מפעלות לחינוך וחברה" ציינה 18 שנות פעילות כלל ארצית בתחום החינוך והספורט במעמד נשיא המדינה, ומייסדי העמותה סמי סגול, מוישיק תאומים, ומוטי אורנשטיין

עמותת מפעלות חינוך. צילום: שוקו צילום,
עמותת מפעלות חינוך/צילום: שוקו צילום

עמותת מפעלות לחינוך וחברה חגגה אתמול (ראשון) 18 שנות פעילות במלון נווה אילן. האירוע נערך במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין. העמותה עוסקת בספורט ככלל, ובכדורגל בפרט כאמצעי לחינוך ולהשרשת ערכים לילדים ונוער.

בפעילות העמותה לוקחים חלק מעל ל-100 אלף ילדים מכל רחבי הארץ בהם גם רבים המשתייכים לפריפריה ולשכבות המוחלשות. עשרות מאותם החניכים חתמו על כדורגל, אותו העניקו באירוע יו"ר העמותה אברום בורג ומנכ"ל העמותה ד"ר מאיר אורנשטיין לנשיא ריבלין, שבתורו הודה לשלושת מייסדי העמותה, אנשי העסקים סמי סגול, מוישיק תאומים ומוטי אורנשטיין.

"פעילותה של עמותת 'מפעלות חינוך' חשובה ויקרת ערך עבורנו", אמר ריבלין במהלך האירוע. "דרככם בני ובנות נוער מהציבור היהודי והערבי נפגשים על המגרש ומשחקים יחד. אתם יוצרים מפעל חינוכי שבו ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים משחקים כשווים בין שווים ולא רק צופים מהצד. במגרש שלכם בני נוער ובוגרים, מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית של מדינת ישראל הופכים למנהיגי קהילה, באמצעות הכשרת מאמני קבוצות, חוזרים לקהילה שלהם ומהווים השראה לילדים אותם הם מאמנים.

כך - על המגרשים, בשירות האזרחי ובהכשרת המאמנים, ואולי המאמנות, בפעילויות שבהן ספורט וחינוך הן מילים נרדפות, הולך ונבנה דור של אזרחים ואזרחיות שיובילו את החברה שלנו בעשורים הקרובים. דור שמבין שכדי לנצח, צריך להיות טובים, להתאמן ולשחק – יחד. יקיריי, יום הולדת 18 הוא מעמד מחייב. אני מאחל ל'מפעלות חינוך' שכעמותה בוגרת היא תמשיך לעשות ולהשפיע ולקדם שוויון, הוגנות ושותפות. זו החברה שמגיעה לכולנו".

בתום דבריו של הנשיא, עלו לבמה חניכי מפעלות מכל קצוות החברה וסיפרו כל אחד בתורו על התרומה של העמותה לחיי היום יום שלהם ועל החלומות שהם מקווים להגשים בזכות הפעילות עם העמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully