וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לקנות? שיטת הליסינג מגיעה לעגלות הילדים

19.7.2016 / 15:39

במקום לבזבז אלפי שקלים על רכישת עגלה חדשה מציעה חברת עגליס השכרת עגלה למשך 3 שנים. אחרי התקופה הזו יוכל הלקוח להחליט האם להשלים את הרכישה או להחזיר את העגלה

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

במקום לרכוש עגלה לכבוד הולדתו של הילד אפשר לעשות ליסינג לעגלות תינוק. מדובר בשירות של חברת "עגליס" המאפשר שכירת עגלה חדשה לתקופה של שנה עד שנה וחצי. בתום תקופת השכירות הלקוח יכול להחליט בין שתי חלופות: השלמת התשלום למחיר העגלה וקנייתה, או לחלופין החזרת העגלה.

הלקוח נהנה גם מעגלה חדשה, גם מפריסת תשלומים, החלטה בתום התקופה כשהוא כבר מבין את הצרכים שלו והחלטה האם להמשיך עם העגלה או להחזיר. במקביל פתחה "עגליס" גם חנות למוצרי תינוקות הכוללת חבלות לידה, ביגוד, ריהוט ומשחקים.

כשהעגלות החלו לחזור מליסינג, נפתחה ב"עגליס" מחלקה ליד שניה, העגלה עוברת טיפול 10,000- ניקוי יסודי, כביסה ושימון גלגלים כך שהעגלה מובאת למצב של כחדשה..

לאחרונה הוחלט בחברה לפתוח גם מסלול שכירות מקוצר של עגלות אמבטיה לתקופה של 3 חודשים. הורים לילד שני ושלישי, שיש להם בבית כבר טיולונים מהילד הראשון, צריכים עגלה עם סל שכיבה רק לתקופה הראשונה (3-4 חודשים). הלקוח יכול לשכור עגלה לתקופה הזו ב-590 שקל לכל 3 החודשים, להנות מעגלה ממותגת ויוקרתית מבלי להוציא אלפי שקלים.

מסלול נוסף הוא מסלול חו"ל - השכרת טיולונים ליחיד, תאומים ואחים. המסלול נותן פתרון להורים שצריכים טיולון לשבוע-שבועיים לחופשה, במיוחד אם יש אחים בהפרשים קטנים שיתעייפו במהלך הטיול. העלות נעה בין 200-500 שקל, תלוי בתקופת השכירות וסוג העגלה.

חברת עגלית נמצאת בבעלות דליה שריר ברייר ועידן זילברמן דותן.

  • עוד באותו נושא:
  • עגלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully