וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדשים את ביטוח הרכב? מה המוקדנים באינטרנט לא מספרים לכם

25.7.2016 / 7:47

הפרמטרים המרכזים לקביעת תעריף הביטוח הינו מספר הנהגים ברכב, גילם וותק הנהיגה שלהם.. הגיע הזמן לשים לב לפרטים הקטנים היכולים, מצד אחד, לחסוך כסף ומצד שני לחסוך גם את עגמת נפש

אתר רשמי

ביטוח הרכב הוא יחסית ביטוח פשוט. בזמן החידוש השנתי קיימת הההזדמנות לשוב ולשים לב לפרטים הקטנים היכולים מצד אחד, לחסוך כסף ומצד שני לחסוך גם את עגמת נפש במקרה של תאונה או גנבה.

הפרמטרים המרכזים לקביעת תעריף הביטוח הינו מספר הנהגים ברכב, גילם וותק הנהיגה שלהם. הנתונים מראים שיש פער עצום במספר התאונות הנגרמות על ידי נהגים צעירים או חדשים - לבין נהגים ותיקים ומבוגרים יותר.

בעת החידוש חשוב לוודא עם סוכן הביטוח את הצרכים שלנו לגבי שימוש הרכב בשנה הקרובה, ואם ניתן לצמצם את מספר הנהגים או להגביל את גילם. הדבר יכול להוזיל את הביטוח.

חשוב גם לבדוק כי מספר הרכב, הדגם, שנת הייצור וכן הפרטים האישיים שמופיעים בפוליסה אכן נכונים. לעתים טעות הנגררת עם השנים עלולה להוות בעיה בעת תשלום תביעה או מתן שרותי גרירה.

יש לבדוק מי ספק הגרירה ושירותי הדרך המוצע בפוליסה והאם הכיסוי עצמו הוא רחב מספיק ומתאים עבור הנהגים.

עלויות הפרמיה בביטוח הרכב הוא עסק מורכב המושפע מהמון משתנים. חשוב מאוד, אפוא, לוודא כי סוכן הביטוח מבצע עבורנו את השוואות המחיר בין חברות הביטוח עימן הוא עובד.

המחיר חשוב, אך הוא לא הפרמטר היחידי. יש לתת משקל גם להרחבות המוצעות בפוליסה וגם לקשר והחוזק של הסוכן בחברות הביטוח, הדבר עשוי לעזור רבות בקבלת פיצוי רחב יותר בעת תביעה. כמו כל דבר בחיים, תשאפו לקבל את החבילה הרחבה ביותר, בשירות המיטבי ביותר ובמחיר ההגון ביותר.

וואלה! NEWS בשיתוף לשכת סוכני הביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully