וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! שופס זכה בתחרות GO eCommerce Awards

31.7.2016 / 13:54

בתחרות נבחן תפקוד אתרי המסחר האלקטרוני תוך התמקדות בעיצוב וחוויית משתמש UI/UX, לוגיסטיקה, שירות לקוחות, שיווק ותפעול שוטף של האתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר הקניות וואלה! שופס הוא הזוכה בתחרות שנערכה במסגרת ועידת GO eCommerce. בתחרות נבחנו פעילויות ואתרי המסחר האלקטרוני המצטיינים לשנת 2015-16 על ידי התייחסות לפרמטרים: עיצוב וחוויית משתמש UI/UX, לוגיסטיקה, שירות לקוחות, שיווק ותפעול שוטף של האתר. הכנס התמקד בין השאר ב- TECH us to the Future בטכנולוגיות התאמה אישית חדשות וכמובן בלוגיסטיקה ושינוע.

לאתר וואלה! שופס

אלי לביא, מנכ"ל וואלה! שופס ציין לגביי הזכייה: "שמנו לנו מטרה בוואלה! שופס להיות פורצי הדרך בנוף ה-ecommerce הישראלי בהיבטי חווית השימוש הפרסונאלית באתר ובמובייל לצד החוויה הלוגיסטית בדגש על תהליכי השילוח והמסירה ולכן אנו שמחים לקבל את הכרת לקוחותינו על פועלנו בשנה האחרונה. הכרת קהל הלקוחות מלמדת על הצלחתנו לייצר מערכת לוגיסטית מתקדמת המספקת אחידות ושליטה לוגיסטית על כ-200 מחסנים שונים ברחבי המדינה. אני בטוח שגם בשנה הקרובה נמשיך לשפר ולייעל בתחום הלוגיסטי תוך הרחבת מגוון הקטגוריות וכמות המק"טים באתר. כל זה אפשרי בזכות התשתית הלוגיסטית והטכנולוגית של האתר ובכך למעשה נמשיך להוביל את המסחר המקוון בישראל לפסגות חדשות.

עוד השתתפו בתחרות: קסטרו, ישרוטל, גלאם גורו, גילטי, שטראוס מים, דורקס, רנואר, S.Wear, פנדורה, באליגם, BuyMe, קאשבק אונליין, ללין, כאל כרטיסי אשראי, אולסייל, לאסט פרייס, ועוד.


וואלה! שופס נמצאת בשליטת שאול אלוביץ' שהוא בעל השליטה בוואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully