וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט אתגרי בחו"ל? כך תחזרו בשלום

2.8.2016 / 8:01

טסים לחו"ל? מתכוונים לצנוח או לגלוש? כדאי שתשקיעו עוד כמה גרושים ותוסיפו כיסוי ביטוחי לספורט אתגרי. בתוספת קטנה תחסכו לכם ולמשפחתכם כסף ועגמת נפש

מערכת וואלה

עונת הקיץ כבר בעיצומה ושיעור מכירות ביטוחי הנסיעות לחו"ל מזנק באופן משמעותי לעומת יתר חודשי השנה. אז לפני שאתם ממהרים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, הנה כמה דברים שחשוב שתכירו.

משחקי ים הם אטרקציה פופולארית ואהובה, בעיקר בקרב הצעירים שבינינו – אבובים המחוברים לסירת מרוץ, אופנועי ים, "בננה", מצנחים מרחפים ועוד – כל אלו מוגדרים במסגרת הפוליסה כספורט אתגרי, שהוא כיסוי שצריך לרכוש בנוסף לפוליסה הסטנדרטית.

מי שהשכיל לרכוש את הפוליסה ונפגע כשנפל מאופנוע הים או נאלץ לקבל טיפול רפואי לאחר שנפל מהבננה, יזכה להחזר כספי מחברת הביטוח על כל טיפול רפואי שיקבל.

במקרה של תאונה מהספורט האתגרי, הכיסוי הביטוחי מממן את עלות הטיסה והשהות במלון שלא נוצלו, הטסה מיוחדת ארצה במידת הצורך. כמו כן, החזר כספי על הפסדי ימי טיול עקב הפגיעה, או ביטולם וכן על הפסד ימי החופש לבני המשפחה האחרים שנאלצו לקטוע גם את חופשתם עקב הפגיעה.

עלות תוספת התשלום לכיסוי ספורט אתגרי היא חצי דולר ליום – גרושים.

נסיעה בראש שקט לחו"ל מצריכה התאמה אחראית של הביטוח לנוסע, בין אם זה גילו או מצבו הרפואי ולנסיעה – בין אם היא אתגרית, אירופאית או בטן – גב. רק סוכן ביטוח מקצועי יוכל להתאים לכם את הפוליסה המתאימה.

וואלה! NEWS בשיתוף לשכת סוכני הביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully