וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקסל הישראלית צפויה לספק משחקים מרובי משתתפים לטלפונים הסלולרים של אורנג'

בעז בבאי

23.10.2002 / 15:37

אורנג' ומיקרוסופט השיקו היום את הטלפונים הסלולריים החדשים, המבוססים על תוכנת Windows Powered Smartphone של מיקרוסופט



חברת פיקסל הישראלית, המפתחת תכנים ויישומי משחקים אינטראקטיוויים, צפויה לספק משחקים מרובי משתתפים לטלפונים הסלולריים החדשים שהשיקה היום אורנג', המבוססים על תוכנת Windows Powered Smartphone של מיקרוסופט , כך אמר היום רמי וייץ, מייסד ומנכ"ל פיקסל. מפעילת הסלולר הצרפתית, אורנג', וחברת התוכנה האמריקאית, מיקרוסופט, ערכו היום בלונדון השקה עולמית בהשקעה של 22 מיליון דולר של הטלפונים הסלולריים החדשים בטכנולוגיית דור הביניים GPRS.



הטלפונים, שיושקו באופן מסחרי לקהל הרחב בתחילת 2003, צפויים לכלול משחקים שפיתחה פיקסל.
פיקסל השיקה היום 3 משחקים חדשים מרובי משתתפים: קליעה בחצים, שש-בש וביליארד, שהודגמו על גבי הטלפונים החדשים של אורנג'.



אורנג' הכריזה היום על כוונתה למכור את הטלפונים החדשים במחיר של 187 ליש"ט (290 דולר) בבריטניה, ולספק חבילות תקשורת של חיבור לאינטרנט באמצעות המכשיר הנייד ללא הגבלת זמן ושימוש, במחיר של 6 ליש"ט לחודש. וייץ ציין כי המהלך של אורנג' מהווה פריצת דרך מבחינת המודל העסקי של אספקת שירותי אינטרנט סלולרי למשתמש, ויוצר איום על מפעילות סלולריות אחרות באירופה, שהציעו לצרכן חבילות מורכבות בעלויות יקרות הרבה יותר.



פיקסל, שנוסדה ב-1993 על ידי היזמים רמי וייץ וגיא פורן, עוסקת בפיתוח משחקי מחשב עבור שוק המשתמשים הביתיים. ביוני חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Handango האמריקאית, העוסקת בהפצת תוכנות למכשירים ניידים, בעסקה ששוויה כ-3 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully