וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ': תרומת האוגמנטין לשורת הרווח של טבע עשויה להגיע עד 50 סנט למניה ב-2003

אמיר טייג

23.10.2002 / 18:51

"כשתקבל החברה אישור FDA - תוכל למכור כל כמות אוגמנטין שתייצר", כותב פול וודהאוס ומעריך שמכירות טבע ברבעון השלישי יגיעו ל-579 מ' ד' ורווחיה ל-68 סנט למניה



"האירוע החשוב הבא של חברת טבע הוא האישור הצפוי של האוגמנטין. סוף אוקטובר הוא נקודת חיתוך חשובה עבור אישור התרופה. אם תקבל טבע אישור שיווק בהקדם, תוכל למכור כל כמות אוגמנטין אשר תייצר", כך מעריך פול וודהאוס ממריל לינץ'. "האוגמנטין עשוי לתרום לשורתה התחתונה של טבע בין 25 סנט ל-30 סנט למניה עוד ב-2003", אומר וודהאוס ומציין כי בתסריט אופטימי התרומה עשויה להגיע גם עד 50 סנט למניה ב-2003. וודהאוס מעריך כי מכירות האוגמנטין עשויות להגיע ל-150 עד 200 מיליון דולר בשנה, ולהוות את המוצר הגנרי בעל ההכנסה הגבוהה ביותר עבור החברה.



לקראת פרסום דו"חות טבע ביום שלישי הקרוב מפרסם בנק ההשקעות מריל לינץ' את תחזיותיו. להערכתם, סך מכירות טבע ברבעון השלישי יסתכמו ב-579 מיליון דולר, עלייה של 13% לעומת התקופה המקבילה. על פי פול וודהאוס, האנליסט של מריל לינץ', רווחי טבע יסתכמו ב-68 סנט - עלייה של 32% לעומת התקופה המקבילה. יש לציין, כי ממוצע תחזיות האנליסטים עומד על סכום זהה. וודהאוס מותיר את המלצתו למניית החברה הגנרית על "קנייה" ומחיר יעד של 80 דולר למניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully