וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים המקורבים למשפחת דנקנר: דוד דנקנר הוא העומד מאחורי הצעדים בהם נקטה אחותו לאה

אלי דניאל

23.10.2002 / 19:01

היום נודע כי 4 בתי האב הנותרים - יצחק, אברהם, שמואל ומשפחת ג'יניאו, מסרו ללאה דנקנר כי הם דוחים את דרישותיה; בחודשיים וחצי האחרונים הגדילו דוד ולאה את החזקותיהם בחברות המשפחתיות



גורמים המקורבים למשפחת דנקנר מסרו היום ל-TheMarker כי להערכתם ד"ר דוד דנקנר, הוא זה שעומד מאחורי הצעדים האחרונים בהם נקטה אחותו לאה. צעדים אלה כללו דרישה למימוש זכות הסירוב בדור כימיקלים , כך שלאה היא זו שתרכוש את מניות שאר בני המשפחה בחברה, במקביל לדרישה למימוש זכות ההצטרפות לעסקת תעשיות מלח , במסגרתה תמכור גם את מניותיה בחברה לאלרן החזקות ולנכסי אזורים.



בהקשר זה ניתן לציין את עמדת ארבעת בתי האב הנותרים - יצחק, אברהם, שמואל ומשפחת ג'יניאו - לדרישותיה של לאה דנקנר. אלה, הודיעו כי הם דוחים את דרישתה.



להערכת הגורמים המקורבים, דוד דנקנר, המשמש כמנכ"ל חברת כרמל כימיקלים שבשליטת כל ששת בתי האב של המשפחה, הערים קשיים על ביצוע הארגון מחדש בקבוצה, בשל העובדה שהוא לא יהיה בעל תפקיד כלשהו באלרן השקעות ובאלרן החזקות. יצוין, כי על פי ההסכמים שבין קבוצת אלרן לבין בני המשפחה, בית האב של דוד דנקנר עשוי לזכות לפיצוי של 6 מיליון דולר במידה ואלרן השקעות לא תשלם במועד את התשלום בגין חבילת מניות דור כימיקלים שיעביר לה דוד דנקנר.



במהלך החודשיים וחצי האחרונים, בני המשפחה היחידים אשר הגדילו את החזקותיהם בשלוש החברות המשפחתיות היו דוד ולאה דנקנר. השניים השקיעו מאות אלפי שקלים בהגדלת החזקותיהם בדור כימיקלים ודנקנר השקעות . מרבית הרכישות נעשו על ידם באותם מועדים ובכמויות זהות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully