וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ה-B2B אריבה צימצמה הפסדיה ועלתה על תחזית הרווח, אך הכנסותיה ירדו

סוכנויות הידיעות

23.10.2002 / 20:31

סיפקה תחזית רווח והכנסות לרבעון הנוכחי שדמתה לתחזית השוק; מניית החברה נופלת בלמעלה מ-15%



חברת ה-B2B אריבה (סימול ARBA) דיווחה על ירידה בהפסדיה ברבעון הפיננסי הרביעי, אך הכנסותיה נפלו בהשוואה לתקופה המקבילה. החברה סיפקה תחזית לרבעון הפיננסי הראשון, שדמתה לתחזית השוק.



אריבה דיווחה על הפסד נקי של 142.5 מיליון דולר, או 54 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 224.3 מיליון דולר, או 89 סנט למניה, בתקופה המקבילה. ההכנסות ירדו ל-58.2 מיליון דולר מ-62.6 מיליון בתקופה המקבילה, על רקע החולשה בשוק הטכנולוגיה.



הידיעה הביאה לנפילה של 16.5% במנייתה החברה.



רווח הפרופורמה עמד על 5 מיליון דולר, או 2 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 27.7 מיליון דולר, או 11 סנט למניה, בתקופה המקבילה. אריבה הצליחה לגבור על תחזיות השוק, שצפו רווח של 1 סנט למניה.



סמנכ"ל הכספים של החברה ג'ים פרנקולה אמר שאריבה צופה שהכנסותיה ברבעון הראשון ייוותרו ללא שינוי או יעלו מעט מן הרבעון הקודם ושרווח הפרופורמה ינוע בטווח של 1-2 סנט למניה. האנליסטים בוול סטריט צפו לחברה רווח של 1 סנט למניה על הכנסות של 58.8 מיליון דולר.



פרנקולה ציין בראיון לאחר שהחברה פירסמה את תוצאותיה, שכמו חברות תוכנה אחרות סבלה אריבה מנפילה משמעותית בהכנסותיה ב-2001 ו-2002 - של כ-180 מיליון דולר. אך בשל תהליכי ארגון מחדש עלה רווח הפרופורמה של החברה ב-90 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה.



מפתחת תוכנות ה-B2B, שזכתה בעבר להצלחה רבה השיקה מוצרים חדשים לניהול הוצאות המסייעים לחברות לא רק לפתוח למכירה פומבית רכישת מוצרים ושירותים, אלא גם בונים את כל עסקת הרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully