וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

JCS תפיק החדשות המקומיות לכבלים

ענת באלינט

23.10.2002 / 12:27

החברה נבחרה לאחר התמודדות צמודה וממושכת מול אולפני "מימד", "הרצליה" וחברת "חדשות ישראל"



חברת ההפקה ג'י-סי-אס נבחרה היום (רביעי) להפיק את מהדורות החדשות המקומיות בכל הארץ עבור חברות הכבלים. החברה נבחרה לאחר התמודדות צמודה שנמשכה שבועות ארוכים מול אולפני "מימד", אולפני "הרצליה" וחברת "חדשות ישראל", המפעילה העתידית של ערוץ החדשות. המנכ"ל והעורך הראשי של חברת החדשות של ג'יי-סי-אס הוא שמואל שם-טוב, עד לאחרונה מנכ"ל הרשות השנייה.



בהצעתה התחייבה החברה להפיק מדי יום שמונה מהדורות בכל הארץ, אחת מהן ערבית, באורך של חצי שעה. חלק מתכני המהדורות יועברו במשותף בכל הארץ (סינדיקציה). בנוסף התחייבה החברה להפיק תכניות מגזין שיעסקו בעניינים מקומיים בהרחבה. ההשקעה השנתית הכוללת בחדשות תהיה, לפי התחייבות החברה, בהיקף של 9 מיליון דולר.



כיום מחוייבות חברות הכבלים תבל, מתב וערוצי זהב בהפקת 14 מהדורות יומיות. לקראת המיזוג הצפוי של החברות הן פתחו במשא ומתן מתמשך מול מועצת הכבלים והלווין ומול שר התקשורת, במטרה לצמצם את מספר האזורים ואת ההשקעה הכספית בהפקתן.



לפני כחודש הורידה ערוצי זהב באופן חד צדדי וללא אישור את המהדורות המקומיות שהפיקה, ורק באחרונה החזירה חלק מהן. היא נקנסה על כך ב- 100 אלף שקלים, לפי החלטתה של דורית ענבר, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין. בתחילת השבוע פוטרו כמחצית העובדים במהדורות החדשות של תבל והן צומצמו למתכונת של שידורי אולפן בלבד, כמעט ללא דיווחים מהשטח.



לדברי שם-טוב, החברה נכנסת כעת להתארגנות ונדרשת הל תקופת הכנה של מספר שבועות עד תחילת השידורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully