וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני פרסום הדו"חות לומניס מזהירה: ההכנסות יסתכמו בכ-90 מיליון דולר בלבד

אלי דניאל

23.10.2002 / 7:57

התחזיות המוקדמות צפו הכנסות בסך של 93-97 מ' ד'; החברה צופה הפסד של 5-7 סנט למניה לעומת תחזית קודמת לרווח של 13-24 סנט למניה * UBS ורבורג: "לומניס לא הודיעה על מועד פרסום הדו"חות - רמז לאזהרת רווח"



שבוע בלבד לפני פרסום תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2002 פירסמה אמש חברת לומניס , בתום המסחר בנאסד"ק, אזהרת רווח והכנסות.



כך, החברה הודיעה כי הכנסותיה לרבעון השלישי צפויות להסתכם בכ-90 מיליון דולר, לעומת תחזיות מוקדמות להכנסות בהיקף של 93-97 מיליון דולר. באשר לשורה התחתונה, הרי ששם הורדת התחזיות היא משמעותית עוד יותר, שכן, החבה צופה כעת כי היא תציג הפסד של 5-7 סנט למניה, בעוד שהתחזית המוקדמת היתה לרווח רבעוני של 13-24 סנט למניה.



לומניס, המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מבוססות טכנולוגיות לייזר וקרני אור, המשמשות למגוון יישומים בתחומי האסתטיקה, הכירורגיה, האופטיקה ורפואת השיניים, הודיעה כי צבר ההזמנות שלה בתום הרבעון השלישי עמד על 4 מיליון דולר, בהשוואה לצבר של מיליון דולר בתחילת הרבעון השלישי. בחברה הוסיפו כי תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי היה שלילי והסתכם בכ-3 מיליון דולר.



בחברה מסבירים כי השוני בין התחזיות המוקדמות להערכה הנוכחית נובע, בין היתר, מתמהיל מוצרים פחות טוב מהמתוכנן, מהפסדים שנגרמו בגין שערי החליפין של מט"ח ומהוצאות חד פעמיות הנוגעות לחקירת ה-SEC.



יצוין כי במהלך השבועיים שקדמו לפרסום אזהרת הרווח וההכנסות, ייצרה לומניס חדשות חיוביות ללא הפסקה. כך, החברה דיווחה על קבלת אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי (ה-FDA) לשיווק ה-Novus Spectra, שהינה מערכת לייזר המיועדת לטיפול במחלות שונות הקשורות ברשתית העין. קודם לכן, קיבלה החברה אישור FDA לשיווק מערכת הלייזר Novus Varia המיועדת לטיפול במחלות הרשתית הנגרמות כתוצאה מגיל וסוכרת, ואישור נוסף ניתן לשיווק מערכת ה-Selecta Duet, המיועדת לטיפול בגלאוקומה וקטרקט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully