וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית Mobipic מציגה: לוח השנה הכי אישי שיש

15.8.2016 / 11:09

לוחות שנה בעיצוב אישי הם טרנד נפוץ, אבל באפליקציה Mobipic לקחו אותם צעד קדימה. כך תייצרו לוח שנה שלא רק מעוצב כראות עיניכם, אלא גם מותאם בדיוק לצרכים שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי אמר שחייבים לקנות לוח שנה דווקא בתחילת השנה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתי הישראלים רוכשים לוחות שנה בעיצוב אישי? רובם עושים זאת לפני חגי תשרי, כשליש מהם לפני תחילת השנה האזרחית החדשה והנותרים מתחלקים במהלך השנה. אבל לוח שנה ניתן לרכוש בכל חודש, ואפילו על פי הגדרה אישית – למשל, מאפריל (פסח) עד מרץ.

כולנו מכירים את לוחות השנה המשעממים שמחלקות לנו חברות שונות או את אלא שקונים בחנות, אבל בשנים האחרונות הולך ומתחזק טרנד לוחות השנה בעיצוב אישי – הגודל שאתם רוצים, הסגנון שלכם, והכי חשוב, התמונות האישיות שלכם שאתם צילמתם והכי אוהבים.

אתר וואלה!פרינט מציע כבר מספר שנים את האפשרות לעצב בקלות לוח שנה אישי ובלי צורך אפילו להוריד תוכנה למחשב, ובשנה שעברה אפילו השיק את Mobipic, אפליקציית עיצוב לוחות השנה ואלבומי התמונות הראשונה בישראל.

מדובר באפליקציה מותאמת לאייפון ולמכשירי אנדרואיד, שמאפשרת לכם לעצב לוח שנה תוך פחות מחמש דקות.

איך זה עובד? ככה

איך זה עובד? מורידים את האפליקציה MOBIPIC להדפסת אלבום תמונות מהסמארטפון, בוחרים תמונות, מגדירים עיצוב ושולחים להדפסה. בתוך פחות מחמישה ימי עסקים תקבלו הודעה שהמוצר מוכן. בוודאי תשמחו לשמוע על המבצע שאתר וואלה!פרינט מציע, 40 אחוז על עיצוב לוחות שנה אישיים דרך אפליקציית mobipic, החל מ-45 שקלים כולל משלוח ללא הנחה, ומ-27 שקלים כולל משלוח לאחר הנחה).

להורדת אפליקציית Mobipic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully