וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה חדה בגיוס מנויים חדשים בפלאפון ברבעון השלישי

הדר חורש

24.10.2002 / 8:26

ברבעון השני גדל מספר המנויים של פלאפון ב-58 אלף; מקורות בחברה: מספר המנויים החדשים ברבעון יהיה נמוך בשל "מחיקת" אלפי מנויים שהחברה מתקשה לגבות מהם כספים



פלאפון תדווח על צמיחה איטית נמוכה יחסית במספר המנויים החדשים ברבעון השלישי של 2002, בעקבות "מחיקת" אלפי מנויים שהחברה מתקשה לגבות מהם כספים. ברבעון השני גדל מספר המנויים של פלאפון ב-58 אלף. כעת מעריכים מקורות בחברה כי מספר המנויים החדשים ברבעון השלישי יהיה נמוך בשל המחיקות.



גם הרבעון הרביעי כנראה לא יהיה קל בפלאפון, במיוחד לנוכח מסעות השיווק של החברות המתחרות סלקום ופרטנר לשירותי תקשורת מתקדמים. פרטנר תצטרף בשבוע הבא לסלקום במסע פרסום לשירותי מולטימדיה חדשים (MMS) על גבי רשת בטכנולוגיית GPRS, כמו העברת תצלומים בין מכשירים סלולריים.



פלאפון, שהיתה אמורה להיות חלוצת האינטרנט הסלולרי המהיר בישראל מפגרת אחרי מתחרותיה, והיא תחנוך את שירותי האינטרנט המהיר שלה רק בסוף הרבעון הראשון של 2003. על פי כמה סימנים, תגיב פלאפון על מסעות הפרסום של פרטנר וסלקום במסע פרסום משלה, ואף תציג בו כמה שירותי פס רחב.



ואולם פלאפון לא תוכל להציע את השירותים האלה בפריסה ארצית כל עוד לא יושלם שדרוג הרשת שלה.



בסוף הרבעון הראשון של 2003 תוכל פלאפון להציע שירותי אינטרנט נייד מהיר לכ-80% מלקוחותיה (בפריסה ארצית), ואז תחל החברה לשווק שירותים ומכשירים חדשים. במקביל להשקת השירותים החדשים, אמורה פלאפון לחנוך מותג חדש לצעירים. בפלאפון מתגבשת הכרה כי המותג הקיים מזוהה עם אוכלוסייה מבוגרת ומבוססת, וכי עליה לאמץ מותג חדש כדי לפנות לצעירים בשפתם.



הרבעון השלישי של השנה נחשב לרבעון טוב יחסית בענף הסלולרי, ושלוש החברות אמורות לדווח בשבועות הקרובים על צמיחה בהכנסות וברווחים. על פי הערכות, ממשיכה פרטנר להיות מגייסת המנויים המובילה מבין שלוש המפעילות הסלולריות, וסלקום ניצבת במקום השני.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully