וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תגידו לא שמענו: האפליקציה שמגדירה מחדש את האהבה למוסיקה

18.8.2016 / 8:45

לא מדובר בעוד אפליקציה גימיקית שיורדת לסמארטפון ונעלמת כלעומת שבאה, אלא בנגן מוסיקה נייד שסוגר למעשה, את כל רשימות ההשמעה שקיימות בשוק. כל מה שאתם צריכים לדעת על Musix, האפליקציה שתעשה לכם סדר באוזניים

אפליקציית מיוזיקס. יח"צ,
אפשר לשים את הנגן בצד ולהתחבר לכל מכשיר סמארטפון/יח"צ

15 מיליון האזנות מדי חודש. צריך להקשיב לזה כדי להאמין. לא מדובר בעוד אפליקציה גימיקית שיורדת לסמארטפון ונעלמת כלעומת שבאה, אלא בנגן מוסיקה נייד שסוגר למעשה, את כל רשימות ההשמעה שקיימות בשוק. סימן השאלה היחיד שקופץ מול מי שזה עתה נחשף לאפליקציה Musix - שירות המוזיקה המוביל בישראל – עוסק בשפע העצום שקיים בה.

לא פחות ממאה אלף מנויים מכל קשת חברות הסלולאר, כבר מבינים שאפשר לשים את הנגן בצד ולהתחבר לכל מכשיר סמארטפון, מכל דגם שקיים בשוק. מה הם יודעים שאתם לא? הנה כמה יתרונות שקיימות ב- Musix שהופכים אותה לפופולארית כל כך.

לא רק מוסיקה ישראלית, גם שירות ישראלי – הממשק באפליקציה הוא בשפה העברית וגם תצוגת התוכן. זה אומר שמאזינים ישראלים ימצאו כאן לא פחות מאלפיים רשימות השמעה עדכניות במגוון ז'אנרים ומצבי רוח שהותאמו לטעמם על ידי עורכי מוסיקה מקומיים.

מוסיקה בלי חשבון ובלי פרסומות – תשכחו מהודעות הגבלה על מספר גבוה של הורדת שירים יומית והשמעות חוזרות שדורשות תשלם נפרד. ב- Musix אין חיובים משניים והאזנה או הורדה של מוסיקה לסמארטפון או למחשב מתבצעת בצורה חלקה וללא פרסומות ואפילו ללא חיבור אינטרנטי. Musix מציעה 16 עמודי ז'אנרים מוסיקליים לפי קטגוריות שונות כמו: שירים חדשים, שירים מומלצים, שירים הכי חמים ועוד.

אפליקציית מיוזיקס. צילום מסך
מדד אמין במיוחד של המוסיקה העדכנית. אפליקציית Musix/צילום מסך

לקוח פלאפון? תרוויח - לקוחות חברת הסלולאר נהנים יותר מהעובדה שחברת הסלולאר היא הבעלים של האפליקציה המבוקשת, שכן השימוש באפליקציה והאזנה לשירים לא צורכת מחבילת הגלישה שלהם, זאת לעומת אפליקציות המוסיקה האחרות.

אדל, מאחורייך – איך מגיעים למוסיקה הכי חדשה ולעיבודים הכי שווים בעולם? אפליקציית Musix היא אולי ישראלית, אבל היא שולחת את זרועותיה הארוכות עד לאולפני ההקלטות וההפקות הגדולים בעולם. לא זאת בלבד: כדי להביא למאזינים את המוסיקה הכי עדכנית, אפליקציית Musix משתפת פעולה עם תעשיית המוזיקה המקומית כדי להפוך לבית החם של אמנים הישראלים, ולקדם הופעות וחיבור האמנים למעריצים שלהם.

מה הטופ שלכם? Musix היא אמנם אפליקציית מוסיקה אבל מעבר להאזנה בשעות הפנאי היא משקפת מדד אמין במיוחד של המוסיקה העדכנית שאולי ברחה מאוזניכם.

מיהם חמשת הזמרים המושמעים ביותר באפליקציה (למקרה שתהיתם: אייל גולן, שלמה ארצי, שרית חדד, דודו אהרון והפרויקט של עידן רייכל, בהתאמה)? מהם השירים הכי חזקים ("צ'יפ גירלז" של סיה, "כביש החוף", "אחרי כל השנים", "עד המדבר", "ברבי")? ומהן רשימות ההשמעה הכי שוות (להיטי קיץ 2016, ערב ישראלי רגוע, רצים בקצב, מסיבת רחוב, מסיבת שנות ה-90)?

Musix, לא רק מוסיקה – אלא גם חדשות, עדכונים חמים, דיווחים, דירוגים בזמן אמת וקריאת תוכן מעניין של כל מה שחם בעולם המוסיקה המקומי והבינלאומי. רק שלא תגידו לא שמענו.

כבר הורדתם את האפליקציה? קבלו חודש ראשון מתנה

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully