וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשואה זנקס: טבע תציג רווח רבעוני של כ-97 מיליון דולר

אלי דניאל

24.10.2002 / 11:58

בשבוע הבא תציג טבע רווח של 70 סנט למניה - 2 סנט מעל ממוצע תחזיות האנליסטים; המכירות ברבעון יסתכמו בכ-593.6 מיליון דולר; מכירות הקופקסון יגיעו לכ-138 מיליון דולר

בית ההשקעות נשואה זנקס מפרסם היום את תחזיתו לגבי תוצאות הרבעון השלישי של ענקית התרופות הישראלית, חברת טבע , שיפורסמו ביום שלישי הקרוב.

האנליסט חיים ישראל צופה שיפור נאה בתוצאות החברה, הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה. להערכתו, הרווח הנקי אותו תציג החברה יסתכם ב-97 מיליון דולר, המשקף רווח של 70 סנט למניה - 2 סנט מעל ממוצע תחזיות האנליסטים. רווח זה יבטא גידול של כ-20.7% לעומת הרווח הנקי שנרשם ברבעון השלישי של שנת 2001.

באשר להכנסותיה של טבע, הרי שעל פי ישראל, אלה צפויות להסתכם בכ-593.6 מיליון דולר, גידול של כ-17.6% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל. לדברי ישראל, במהלך הרבעון השלישי טבע השיקה 8 מוצרים חדשים בעלי פוטנציאל מכירות של כ-110 מיליון דולר לשנה, וזאת בנוסף לקבלת שני אישורים טנטטיביים.

להערכת ישראל, תרופת הקופקסון המיועדת לטיפול בחולי הטרשת הנפוצה, צפויה להניב הכנסות גלובליות של כ-138 מיליון דולר, מזה כ-110 מיליון דולר מהשוק האמריקאי לבדו. ישראל מוסיף כי לאור הדו"חות הרבעוניים שפירסמו לאחרונה סרונו וביוג'ן, כניסתה של תרופת הרביף לשוק האמריקאי באה בעיקר על חשבון ביוג'ן, וההשפעה על מכירות הקופקסון היא מינימלית - הפסד הכנסות של כ-9.5 מיליון דולר, מזה חלקה של טבע עומד על כ-4.9 מיליון דולר (טבע משווקת את הקופקסון ביחד עם אוונטיס וחלק מההכנסות מגיע לקופת השותפה).

בהתייחסו למוצרי החברה שבצנרת, שם ישראל דגש בראש ובראשונה על תרופת האוגמנטין אשר האישור לשיווקה טרם ניתן לטבע. לדבריו, תרופה זו עתידה להוות מנוע צמיחה משמעותי בשנת 2003, אלא שבינתיים ככל שעובר הזמן וטבע טרם קיבלה את האישור, היא מפסידה נתחי שוק לג'נבה. כמו כן, המשך העיכוב בקבלת האישור עלול לעלות לחברה בפספוס המכירות לעונת החורף בארה"ב.

ישראל מותיר בינתיים למניית החברה המלצת "קנייה" במחיר יעד של 79 דולר, כ-15% מעל מחירה בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully