וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסה: 18 חברות אינן עומדות בכללי השימור, ביניהן: דובק, עוז עתיד וצמנטכל

אלי דניאל

24.10.2002 / 12:11

דיון בהשעיית המסחר בניירות הערך של חברות אלה יתקיים במהלך ינואר 2003; עד לתום שנת 2002 יכולות החברות להודיע על עריכת הסדרים לשם עמידה בכללים

הבורסה בתל אביב מפרסמת היום רשימה של 18 חברות אשר נכון לתום הרבעון השלישי של השנה, אינן עומדות בכללי השימור. מרבית החברות הללו, וליתר דיוק 14 חברות, וביניהן עוז עתיד , צמנטכל וריבוע הזמן , אינן עומדות בכלל השימור לפיו שווי החזקות הציבור המינימלי לא יפחת מ-1.6 מיליון שקל.

אצל חברה אחת - דובק - שיעור החזקות הציבור נמוך מ-7.5%, ושווי החזקות אלה אינו עולה על 8 מיליון שקל.

ארבע חברות ובהן גלובל וארית מערכות , אינן עומדות בכללי השימור מן הטעם שהונן העצמי, על פי כל אחד מארבעת הדו"חות הרבעוניים האחרונים שלהן, היה נמוך מ-2 מיליון שקל. כך למשל, לגלובל היה ביום ה-30 ביוני 2002 גירעון של כ-12.8 מיליון שקל בהון העצמי בעוד שלארית מערכות היה במועד זה גירעון בהון בסך של כ-8.7 מיליון שקל.

יצוין כי הבורסה כבר פנתה לחברות אלה והודיעה להן כי יש להן ארכה של 3 חודשים, עד לתום שנת 2002, לצורך עריכת הסדרים לשם עמידה בכללים. מי מבין החברות אשר תודיע על עריכת הסדרים, תקבל ארכה נוספת של 6 חודשים, עד ל-30 ביוני 2003, לשם השלמתם.

במהלך חודש ינואר 2003 יקיים דירקטוריון הבורסה דיון בנוגע להשעיית המסחר בניירות הערך של החברות אשר עד אז לא יעמדו בכללי השימור ולא ידווחו על עריכת הסדרים לשם פתרון בעיה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully