וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: איך חגגה הניה נור את יום הולדתה?

רונית מטיאס

18.8.2016 / 12:26

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר & גמבל ישראל הולך לגן, הניה נור חוגגת 60, חיים רייך מנכ"ל בגיר מצהיר, לארי זקוטו, ראש קבוצת טופ-שופ ישראל משיק, רן גוראון מנכ"ל פלאפון חונך

סוויט סיקסטי

הניה ומשה נור. אור גפן,
הניה ומשה נור/אור גפן

משה נור, מבעלי קבוצת נור, ביקש להפתיע את אשתו הניה לכבוד יום הולדתה ה-60 אלא שהמשימה נחשפה ונור הפכה לשותפה - אבל רק לגבי רשימת המוזמנות. התכנים היו בשליטת בני המשפחה שהצליחו לרגש ולהפתיע את נור לאורך כל המסיבה.

ראלי סמית, אורית בנבנשתי, יעל רב-הון ואורית מור סיניבר. רונית מטיאס,
ראלי סמית, אורית בנבנשתי, יעל רב-הון ואורית מור סיניבר/רונית מטיאס

בתכנית: ארוחת ערב משובחת, מצגת עם תמונות המשפחה מאז ועד היום, סרטון בו הנכדים הקדישו לנור שיר וריקוד, ברכות של בני המשפחה, ספר ברכות דיגיטאלי עם ברכות של בני המשפחה וחברים ובהמשך הופעה של לילה מלקוס ומסיבת ריקודים עם דיג'יי שהקפיץ את כולן על הדשא.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טופ שופ בסטייל

קרן מאיר ליאת לוי קופלמן. רונית מטיאס,
קרן מאיר ליאת לוי קופלמן/רונית מטיאס

לארי זקוטו, ראש קבוצת טופ-שופ ישראל, וליאת לוי קופלמן, עורכת מגזין גו סטייל, השיקו בחנות טופ-שופ בקניון עופר רמת-אביב, קולקציית פריטים ייחודיים פרי שיתוף פעולה של רשת טופ-שופ והאיט גירלז הישראליות דנה זרמון, אדל בספלוב, קים אקפי ואבישג נגר.

דנה זרמון, לארי זקוטו, אדל בספלוב, קים אקאפי, אבישג נגר. רונית מטיאס,
דנה זרמון, לארי זקוטו, אדל בספלוב, קים אקאפי, אבישג נגר/רונית מטיאס

הפריטים נבחרו על-ידי הבנות במהלך ביקורן במטה טופשופ בלונדון, על-פי הסטייל האישי של כל אחת מהן. את הקולקציה ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר טופ-שופ ישראל.

ליאור מקמל, רונה בן-דוד, צליל שחורי. רונית מטיאס,
ליאור מקמל, רונה בן-דוד, צליל שחורי/רונית מטיאס

רשת טופשופ נחשבת חלוצה בתחום שיתופי הפעולה באופנה, וידועה בטיפוח כישרונות צעירים בתחום האופנה הכוללים בין השאר את כריסטופר קיין, מדאם קיריצ'וף, ריצ'רד ניקול ומארי קטרנזו. טופשופ הוא המותג היחיד המציג באופן קבוע בשבוע האופנה בלונדון ולאחרונה חגג 10 שנות חסות ל התומך במעצבים בריטיים צעירים המקבלים במה להציג את הקולקציה שלהם בשבוע האופנה בלונדון.

במשיקים: צליל שחורי, מנהלת מותג טופ-שופ; רונה בן-דוד, מנהלת השיווק; ליאור מקמל, עוזרת מנהלת המותג.

גאווה עזריאלית

שחר טביב, רפאל בולניק, אריה שיבר, ירון ספיר, ארנון תורן, צביקה רוזנטל, גאלה בן סימון, יואב גזית ושרון אלון. יפית שקאלו,
שחר טביב, רפאל בולניק, אריה שיבר, ירון ספיר, ארנון תורן, צביקה רוזנטל, גאלה בן סימון, יואב גזית ושרון אלון/יפית שקאלו

בקניון עזריאלי קריית-אתא, נערכה מסיבה לרגל כניסת 3 מותגים חדשים לקניון: רנואר, זברה וקונדיטוריית שני.

למסיבה שנערכה בחנות רנואר והועברה בשידור חי ברדיו לב הקריה, התייצבו: ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; ירון ספיר, מנכ"ל קניון עזריאלי קריית-אתא שאירח את הקולגות מנכ"לי קניוני עזריאלי: שחר טביב-הנגב; רפאל בולניק מעכו; צביקה רוזנטל-רמלה; גאלה בן-סימון-הוד השרון; יואב גזית-מודיעין; שרון אלון-גבעתיים; ואריה שיבר, סמנכ"ל פיתוח עסקי רנואר.

בגירים

מיכה, עמוס,חיים רייך, יוליוס ניגלי. אפי אליסי,
מיכה, עמוס,חיים רייך, יוליוס ניגלי/אפי אליסי

חיים רייך מנכ''ל רשתBAGIR , התייצב במתחם האירועים "1947" בדרום תל-אביב, שם נערכו צילומי קמפיין סתיו חורף 2016-17 של BAGIR. רייך אמר כי היעד השנה הוא מתן מענה לדור הצעיר בגילאי 25-35.

פגישה סלולארית

זאב קלימי ורן גוראון. יוני רייף,
זאב קלימי ורן גוראון/יוני רייף

רן גוראון מנכ"ל פלאפון; זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה; אילן סיגל, סמנכ"ל שיווק פלאפון; וטלי קידר, סמנכ"לית שיווק קונצרני ופיתוח עסקי באלקטרה מוצרי צריכה, נפגשו בסניף מחסני חשמל סלולר החדש בראשל"צ, לרגל השקת מותג הסלולר המשותף אי-מובייל. אחרי טקס לחיצת ידיים הכריזו כי הם יוצאים לחופשת קיץ.

שיא השיאים

אופיר גוטמן. עופר לוי.. רועי שאלתיאל,
אופיר גוטמן. עופר לוי./רועי שאלתיאל

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר & גמבל ישראל ועופר לוי, סמנכ"ל סופר פארם, נפגשו במשרדי פרוקטר & גמבל ישראל ושתו שמפניה לכבוד שיא עולמי ישראלי חדש שהוענק לסניף הישראלי בעקבות הצלחת קמפיין עידוד שמירה על היגיינת הפה של ילדי ישראל. תוך 4 חודשים מהכרזת חודש בריאות בשיתוף איגוד רופאי החניכיים, סופר פארם ומותג אורל בי, נוספו כ- 30,000 ילדים לחוג משתמשי מברשת השיניים החשמלית. גוטמן התייצב בגן של ביתו, והדגים שימוש במברשת שיניים חשמלית.

צהוב עולה

אלי דריקס ומרצלו אינצליני. מורג ביטון,
אלי דריקס ומרצלו אינצליני/מורג ביטון

מרצ'לו אינצ'ליני, מנכ"ל ובעלים "פרנצ'י נדל"ן", חתם על הסכם חסות למכבי תל-אביב בכדורסל לעונת 2016/17. היקף החסות מוערך בכ-500,000 ש''ח. אינצ'ליני ישמש כיועץ נדל"ן של מנהלי ושחקני הקבוצה, כש''פרנצ'י נדל"ן" תקבל פרסום במערכת הלדים בהיכל מנורה מבטחים, פעילות קד''מ, שיתופי פעולה עם מועדון מכביסט, אירועי חברה ואירועים קהילתיים בשיתוף שחקני הקבוצה.

אינצ'נילי, אמר כי ההחלטה לחתום הסכם חסות היא חלק מאסטרטגיית החברה, לתמוך בקבוצת ספורט ישראלית מובילה בארץ ובאירופה הנהנית ממוניטין גבוה בענף הספורט ובמגזר העסקי. אינצ'ליני הבטיח לרכוש או לשכור בניין יוקרתי באזור תל-אביב למגורי השחקנים הזרים של הקבוצה, כנהוג במועדוני ספורט יוקרתיים בעולם, הבניין ימותג בצבעי כחול-צהוב ולוגו מכבי ת"א .

דוהרים להשקה

אלון פרקש ואליאנה תדהר. ניר פקין,
אלון פרקש ואליאנה תדהר/ניר פקין

אלון פרקש, סמנכ"ל סחר ושיווק רשת 'אופיס דיפו', ואליאנה תדהר, כוכבת הילדים והנוער, התייצבו בסניף הרשת בפתח-תקווה, להשקת שיתוף פעולה חדש ובלעדי בין תדהר לרשת, במסגרתו יימכרו ברשת תיק ומוצרים נלווים לילדים ונוער בעיצובה של תדהר. פרקש אמר שברשת שמחים ונרגשים לקראת שיתוף הפעולה, ומצפים לשיתופי פעולה נוספים בעתיד.

החיים ב-360

יחזקאל שמעוני כנרת פרס וחיים בן כוזרי. גיל אלון,
יחזקאל שמעוני כנרת פרס וחיים בן כוזרי/גיל אלון

יחזקאל שמעוני, מנכ"ל קבוצת שמעוני-יבואנית פוג'י לישראל; כנרת פרס, מנהלת היבוא; וחיים בן-כוזרי, מנהל השיווק, השיקו את מצלמת ריקו 360 טתה-מצלמת 360 שבקליק אחד מציגה תמונה וסרטון וידאו, מה שנחשב להפכה בתחום ולדור הבא בתחום הצילום. שמעוני הדגים את יכולות המצלמה וייחודה, וסיפר כי סרטוני האולימפיאדה צולמו במצלמה זו.

פנים אמיתיות

מירב אליהו, מארינה מקסימיליאן ומעיין מן. רפי דלויה,
מירב אליהו, מארינה מקסימיליאן ומעיין מן/רפי דלויה

אחרי שחשפנו כאן כי מארינה מקסימיליאן נבחרה לפנים החדשות של רשת "אפריל", הגיע יום האמת, מקסימיליאן התייצבה לצילומי הקמפיין וזכתה לביקור על הסט של מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של הרשת, ומעיין מן, מנהלת השיווק. אליהו סכמה כי מקסימיליאן הציגה אישיות ורסטילית, יצירתית וצבעונית, כיאה לאמנית שהיא, והוכיחה שהיא עולם תוכן שלם.

ליסינג לפנים

ד"ר דב קליין, מרחיב את עסקיו ונכנס לתחום הליסניג הרפואי, בימים אלה מקים קליין חברת ליסיניג בשם "מדיליס" , החברה נקראת ברשם החברות "שירי השקעות" כששם המותג הוא מידיליס, שווי החברה כ 50 מיליון שקל. מדיליס תעסוק במתן שרותי ליסינג לחברות רפואיות, לרופאים ולמגזר הפרא רפואי. החברה מתמחה בשרות מיוחד בהתאמה אישית למגזר הרפואי. יצחק ליבוביץ' מנכ"ל החברה אמר כי המגזר הרפואי מהווה אתגר שרותי ממדרגה ראשונה, קליין אמר כי הקמת החברה נובעת מהצורך של המגזר הרפואי בשרות אישי וייעוץ אישי לקבלת ליסיניג תפעולי או מימוני בתנאים הנוחים ביותר.

בחירה מוסכלת

מיכל ינאי, ביתה אלכס ובתיה בשור. דניאל לאסטר,
מיכל ינאי, ביתה אלכס ובתיה בשור/דניאל לאסטר

אלכס מוסקל, ביתם הבכורה של מיכל ינאי ובן מוסקל, נבחרה לפרזנטורית של KIWI לסתיו/חורף 2016/2017. KIWI מתמחה באופנה לתינוקות ולפעוטות מגיל 3 חודשים ועד גיל 3 שנים וקולקציה לילדים מגיל 4 עד גיל 12. מוסקל תוביל את הקמפיין ברשתות החברתיות ובקטלוג. בנוסף, יתווספו לרזומה שלה תכנית חדשה בקשת וסידרה נוספת. בתיה בשיר, מנהלת השיווק אמרה כי אלכס מייצגת ערכים שמתחברים לאופנת KIWI "היא משדרת אופנתיות, טוהר ומראה קולי וטרנדי שמתאימים ומתכתבים עם קולקציית החורף הקרובה שתגיע בספטמבר לחנויות. ל-KIWI למעלה מ-61 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד אילת, כשהשנה יתווספו סניפים חדשים, בעיקר במרכז גוש דן.

ראש מוסיקלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איציק ברוורמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבי כץ, מנכ"ל רשת, הזמין את איציק ברוורמן, ראש עירית פתח-תקווה, ללחוץ את לחיצת המנטור הראשונה באולפנים של דה ווייס שנחנכו באולפנים החדשים באולפני פתח-תקווה.

בקטנה

במהלך האירוע השנתי של אגודת הידידים של המרכז הרפואי לבריאות הנפש "גהה" וחנוכת מרכז לכישורי חיים, התרגש פרופסור גיל זלצמן, מנהל המרכז הרפואי, כשאיש העסקים דורון הלפרין התחייב לתרום לבניית חצר משחקים לילדים בגילאי 3-6 שמגיעים לטיפולים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully