וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסג'וויין בעסקה ישראלית-גרמנית שהיקפה נאמד במיליוני דולרים

בעז בבאי

24.10.2002 / 15:08

מסג'וויין סיפקה פתרונות מסרים מיידיים סלולריים ל-T-Mobile, מקבוצת דויטשה טלקום, מספקת שירותי סלולר ליותר מ-20 מיליון מנויים בגרמניה

חברת מסג'וויין (MessageVine) הודיעה היום על אספקה והטמעה של טכנולוגיית מסרים מיידיים בחברת טי-מובייל (T-Mobile), המפעילה הסלולרית של חברת התקשורת הגרמנית דויטשה טלקום. על פי הערכות, היקף העסקה נאמד במספר מיליוני דולרים.

שירות המסרים המיידיים של T-Mobile, הנקרא TOM, יאפשר למנויים לנהל רשומות חברים, לבצע שיחות ועידה, לשלוח ולקבל מסרים מיידיים ואף לקבל מידע בנוגע לנוכחות (Presence) של חברים אחרים. משתמשים יכולים לתקשר עם חברים או להצטרף למפגשי IM עם משתמשים אנונימיים.

טי-מובייל, המספקת שירותי סלולר ליותר מ-20 מיליון מנויים, הדגימה במארס השנה שירותי מסרים מיידיים בשיתוף עם מסג'וויין בתערוכת סביט (CeBIT). השירותים מאפשרים ללקוחות הסלולריים לחלוק מידע על נוכחות (Presence) ולתקשר לרוחב מספר פלטפורמות סלולריות, כגון SMS ,WAP ,ME2J ופוקט PC, כמו גם עם מנויי שירות האונליין מסנג'ר של חברת טי-אונליין.

העסקה עם טי-מובייל באה בהמשך להצלחה שרשמה החברה הישראלית עם השקת הפלטפורמה להספקת שירותי מסרים מיידיים בחברת טי-אונליין, ספקית שירותי הגישה לאינטרנט הגדולה באירופה, מקבוצת דויטשה טלקום.

מאז הושק שירות המסרים המיידיים של טי-אונליין באוגוסט האחרון הוא רשם צמיחה מהירה בקרב גולשי האינטרנט בגרמניה, תוך שהוא עובר את מספר המשתמשים בשירות המקביל של יאהו. העסקה, שנחתמה באפריל 2001, נאמדת בהיקף של מיליוני דולרים.

מסג'וויין הוקמה ב-1999 על ידי יואב אילן ואורן גמפל. אלי אפרת, ממייסדי חברת Veon, מכהן כמנכ"ל החברה. מסג'וויין מעסיקה כ-30 עובדים במרכז פיתוח ברמת השרון ובסניפים בניו יורק.

בספטמבר 2001 השלימה החברה גיוס בהיקף של 6 מיליון דולר מחברת T-Venture, זרוע ההשקעות של דויטשה טלקום, וממשקיעים קיימים בחברה. באוגוסט 2000 גייסה החברה 5 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון טכנורוב, סידר, CSK ומגופים אסטרטגיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully