וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאקום: 640 מיליון דולר בזכות הכנסות מפרסום ברשת CBS

יהודה שויצר

24.10.2002 / 15:15

ענק התקשורת האמריקני דיווח כי ברבעון השלישי נרשמה אצלו צמיחה של 14% בהכנסות מפרסום ברשת הבת CBS; דיווחה על הכנסות של 6.3 מיליארד דולר ברבעון. גם בלוקבאסטר ברווח

עלייה של 10% בהכנסות חברת המדיה האמריקאית ויאקום. החברה דיווחה על הכנסות של 6.3 מיליארד דולר ברבעון השלישי של השנה. הרווח התפעולי האמיר ל-1.3 מיליארד דולר, מרווח של 194 מיליון דולר ברבעון המקביל. בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של 640 מיליון דולר, לעומת הפסד של 190 מיליון דולר ברבעון המקביל.

החברה מסרה כי הצמיחה הנאה נרשמה כמעט בכל הענפים בהם היא פועלת. ויאקום דיווחה כי רשמה ברבעון צמיחה של 14% בהכנסות מפרסום. הכנסות רשתות הטלוויזיה שמפעילה החברה עלו ב-14%, והרווח התפעולי של הטלוויזיה האמיר ל-314 מיליון דולר מרווח של 78 מיליון דולר ברבעון המקביל.

ויאקום, השולטת באולפני הסרטים פרמאונט ורשתות הטלוויזיה MTV ו-CBS, מסרה כי הכנסות רשתות הכבלים צמחו ב-13% והרווח התפעולי של הרשתות צמח ב-41% ל-511 מיליון דולר.

בלוקבאסטר, חטיבה של ויאקום המפעילה את רשת ספריות הווידיאו הגדולה בעולם, דיווחה השבוע כי רווחי הרבעון השלישי שלה היו נמוכים מתחזיות האנליסטים בוול סטריט. זאת, בעקבות הוצאות מוגברות, שנועדו להגדיל את הנתח שלה בשוקי ה-DVD ומשחקי הווידיאו.

בלוקבאסטר דיווחה על רווח נקי של 51 מיליון דולר ברבעון השלישי, לעומת הפסד נקי של 224.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. במונחי רווח למניה רשמה בלוקבאסטר רווח של 28 סנט, לעומת הפסד של 1.28 דולרים למניה בתקופה המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully